![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
იაპონიიდან ჩამოყვა მანქანას ვოლტაჟის სტაბილიზატორი, დღემდე მეყენა და ბეზ პრაბლემ მუშაობს, ეხლა უფრო ვიდიანი დავაყენე და ამას ვყიდი, სულ რაღაც 50 ლარად
იცოდეთ დაკლება არ მოსულა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Likvidator
აკუმულატორის დატენვის რეჟიმი არის 13-14 ვოლტამდე, არის ხშირად შემთხვევი როცა დამტენი იძლევა 16 ვოლტამდე, ამ ძაბვაზე ECU და მასთან დაკავშირებული ელეკტროობა იწყებს არევით მუშაობას, ამიტომაც ყენდება ვოლტაჟის სტაბილიზატორი და იღებს თავის თავზე მაგ ძაბვას და აკუმულატორის ძაბვა 14 ვოლტს არ აღემატება, რაც სტაბილურობა მოაქვს როგორც ასევე ძრავისთვის და ამავე დროს აკუმულატორის რესურს ინახავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 202 რეგისტრ.: 21-October 10 მდებარ.: batumi მომხმარებელი № 1,542 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Nov 23 2011, 17:43) [snapback]335285[/snapback] აკუმულატორის დატენვის რეჟიმი არის 13-14 ვოლტამდე, არის ხშირად შემთხვევი როცა დამტენი იძლევა 16 ვოლტამდე, ამ ძაბვაზე ECU და მასთან დაკავშირებული ელეკტროობა იწყებს არევით მუშაობას, ამიტომაც ყენდება ვოლტაჟის სტაბილიზატორი და იღებს თავის თავზე მაგ ძაბვას და აკუმულატორის ძაბვა 14 ვოლტს არ აღემატება, რაც სტაბილურობა მოაქვს როგორც ასევე ძრავისთვის და ამავე დროს აკუმულატორის რესურს ინახავს ვაა აშკარად კაი ვეში ყოფილა. წარმატებები გაყიდვაში ![]() |
|
|
![]() ![]() |