![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
გამარჯობათ. თუ არასწორ ადგილასგავხსენი თემა მე ბოდიში...
მოკლედ ეს დღეებია თავში მიტრიალებს სუბარუ ლეგაცი. მაინტერესებს ყველაფერი მაგ მანქანაზე. უპირველეს ყოვლისა რა. ძრავი როგორც იმპრეზას და ფორიკას ყოველ 2 კვირაშI ესტუკება? კვადრო სისტემას რამე ბლოკირება ან რამე მაგდაგვარი თU აქვს? თუ უბრალოდ დიფერენციალურია? წვა რავმდენი აქვს მეხანიკას & ავტომატს? პერედოოკში როგორია ? და როგორი კარობკები აქვთ? (ვიცი რომ ავტომატი მაგარი ბანდზი აქვს) ხო მანქანა არ მინდა სადრაგაოდ და არც პარნიზე. მინდა ოჯახისთვის და ხანდახან ჩემი შარიკის გადატრიალებისთვის. ანუ კვირაში 2-3 ჯერ წაგაზავების პონტში. თუ რამე გავიხსენებ. მადლობა წინასწარ ![]() ხო კიდე სწორ ადგილას რომ მივიჩნიოთ თEმა. მყავს მერსედესი ც კლასი და გავცვლი სუბარუ. ან ლეგაცი ან ფორიკა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
იტოგში, ლეგასი ტვინტურბოს გამო ყველაზე ხშირად ისტუკება. თუ ოჯახისთვის გინდა არ მოაკლო ოჯახს ძრავის რემონტის თანხა.
მეორე ვარიანტია მზად იყო სტუკისთვის ფინანსურად, გააკეთო კარგად და მერე ისიამოვნო იმიტომ, რომ სხვა სუბარუს მართლა გამძლე და ვირი აქვს... |
|
|