![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
გამარჯობათ. თუ არასწორ ადგილასგავხსენი თემა მე ბოდიში...
მოკლედ ეს დღეებია თავში მიტრიალებს სუბარუ ლეგაცი. მაინტერესებს ყველაფერი მაგ მანქანაზე. უპირველეს ყოვლისა რა. ძრავი როგორც იმპრეზას და ფორიკას ყოველ 2 კვირაშI ესტუკება? კვადრო სისტემას რამე ბლოკირება ან რამე მაგდაგვარი თU აქვს? თუ უბრალოდ დიფერენციალურია? წვა რავმდენი აქვს მეხანიკას & ავტომატს? პერედოოკში როგორია ? და როგორი კარობკები აქვთ? (ვიცი რომ ავტომატი მაგარი ბანდზი აქვს) ხო მანქანა არ მინდა სადრაგაოდ და არც პარნიზე. მინდა ოჯახისთვის და ხანდახან ჩემი შარიკის გადატრიალებისთვის. ანუ კვირაში 2-3 ჯერ წაგაზავების პონტში. თუ რამე გავიხსენებ. მადლობა წინასწარ ![]() ხო კიდე სწორ ადგილას რომ მივიჩნიოთ თEმა. მყავს მერსედესი ც კლასი და გავცვლი სუბარუ. ან ლეგაცი ან ფორიკა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 25th November 2011 - 01:13) [snapback]335793[/snapback] ძრავის სტუკს რაც შეეხება : ჩემი ყოფილი მანქანა ჩამოყვანიდან 4 თვეში დაისტუკა, მაგრამ იმის მერე 50 000 გავატარე და რასაც ჰქვია ვიხმარე ბოლომდე, მაგრამ არაფერი არ მოსვლია და არც მოუვა ალბათ თუ ახლანდელი პატრონი ზეთს არ დააკლებს +1 იტოგში ან დასტუკული უნდა დაითრიო იაფად და მერე გაარემონტო ან კიდევ უკვე ნორმალურ ხელოსანთან გაკეთებული ლეგასი უნდა იყიდო ![]() |
|
|