![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ნორმალურ მდგომარეობაში ხო არავის გაქვთ?
vf25-ია თუ არ მეშლება. პირველი ტურბინა მძღოლის მხარეს როა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:38) [snapback]336157[/snapback] მე რომ ვნახე იმას აი თითქმის ორჯერ დიდი ინთეიქი ქონდა. მახსოვს გამიკვირდა მაგრად ასეთი განსხვავება რომ იყო. მოკლედ. კაი ჯო მადლობა რჩევისთვის ერთადერთი იმით თუ ვიმსჯელებთ მაშინ სულ სხვა ინთეიქი თუ აქვს, მაშინ სულ სხვა ფლოუ უნდა ქონდეს და ეკუც სულ სხვანაირად უნდა მუშაობდეს, ანუ დაუშვათ 1999 წლიანი ლეგასის ეკუ ვერ უნდა ამუშავებდეს 2000-ს ზემოთ გამოსულ ძრავებს..... საინტერესოა, მეც საგონებელში ჩამაგდე.... ხვალ გადავამოწმებ მაგ საკითხს ![]() და შენთან VF25 კიარა VF26 უნდა ეყენოს პრიმარად ![]() |
|
|
![]() ![]() |