IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური კოლოფის შემოწმება, როგორ ხდება??
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 29 2009, 12:00
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს smile.gif იმიტომ რომ ვერ გაიგეს რას ეხებოდა smile.gif



მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია smile.gif

მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს?

ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო?


ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია?

მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია smile.gif ავტომატიკაზე ეგრე მარტივად არაა საქმე....


აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ smile.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Sep 10 2009, 22:21
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ზადნიში უნდა ჩააგდო და ისე უნდა ნახო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 11 2009, 13:06
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Sep 11 2009, 00:21) [snapback]33424[/snapback]
ზადნიში უნდა ჩააგდო და ისე უნდა ნახო

რას ამბობ biggrin.gif

ზადნიში ჩააგდოს და მანქანიდან გადმოვიდეს ხო? biggrin.gif

აი ინსტრუქცია:

A: INSPECTION
1) Check the level of the ATF.
Raise ATF temperature to 60 to 80°C (140
to 176°F) from 40 to 60°C (104 to 140°F) (when
cold) by driving a distance of 5 to 10 km (3 to 6
miles).
NOTE:
The level of ATF varies with fluid temperature. Pay
attention to the fluid temperature when checking oil
level.

(2) Make sure the vehicle is level. After selecting
all positions (P, R, N, D, 3, 2, 1), set the
select leveler in “P” range. Measure fluid level
with the engine idling.
NOTE:
After running, idle the engine for one or two minutes
before measurement.

(3) If the fluid level is below the center between
upper and lower marks, add the recommended
ATF until the fluid level is found within the specified
range (above the center between upper and
lower marks). When the transmission is hot, the
level should be above the center of upper and
lower marks, and when it is cold, the level
should be found below the center of these two
marks.
CAUTION:
 Use care not to exceed the upper limit level.
 ATF level varies with temperature. Remember
that the addition of fluid to the upper limit
mark when the transmission is cold will result
in the overfilling of fluid.


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   ავტომატური კოლოფის შემოწმება   Jun 29 2009, 12:00
giogagnidze   :) ისევ ავსტრალიელე...   Jun 29 2009, 12:22
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge