![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
უნდა იარო 20 კილომეტრი, მერე გააჩერო, ჩააგდო სიჩქარე ყველა პოზიციაში სათითაოდ, შემდეგ ჩააგდო P-ში, გადახვიდე მანქანიდან, ნახო შუპი და თუ ნორმაზეა დაიკიდო, თუ არაა ნორმაზე დაამატო
![]() შუპს აქვს ორი ნიშნული Cold და Hot, ანუ ცივზე და ცხელზე, შენ უნდა ნახო ამ შემთხვეაში Hot-ის გასწვრივ ნახვრეტები, უნდა იდგეს ორ ნახვრეტს შორის... |
|
|
![]() ![]() |