![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 35 რეგისტრ.: 26-September 10 მომხმარებელი № 1,451 ![]() |
ცოტა სასაცილოდ კი შეიძლება ჟღერდეს, მარა მომკალით და ვგიჟდები ამ ლეგასსზე. მარა მაგის ბენზინის ფულიც ვაი რომ არააა. თან ყოველდღიურად ძაან დიდ მანძილს გავდივარ. ამიტომ მაინტერესებს თუა შესაძლებელი მეოთხე თაობის გაზის ჩაყენება ორ ტურბინიან ლეგასში? და რა პრობლემები შეიძლება ჰქონდეს???
ზოგმა მითხრა პრობლემა არ იქნებაო, ზოგმაც თქვა არ გადაიყვანო ვერ გაქაჩავსო... თუ ვინმე გარკვეული ხართ ამ საკითხში იქნებ დამეხმაროთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(shavlego @ 30th November 2011 - 00:02) [snapback]337376[/snapback] ხოო ლეგასის ყველაზე სუსტი წერტილი ძრავი და ტურბინებია გეხვეწებით ნუ წერთ სისულელეებს ლეგასის ტურბინები 5 ჯერ მეტს გადის ვიდრე ფორიკას და იმპრეზის ამ ფორუმზე მის ისტორიაში ერთადერთმა დაწერა რომ ტურბინაზე პრობლემა აქვს, და ფორუმი გავსებულია სულ იმპრეზის და ფორიკას ტურბინას ვიყიდი და ასე შემდეგ...... ლეგასის ძრავიც იგივენაირად გამძლეა როგორც ფორიკასი და იმპრეზის............ sagi დაჟე ისიც არ გამიკვირდება რომ გაზზე ლეგასმა უკეთ იმუშაოს ვიდრე ამ ნაგავ ბენზინზე და მეტსაც გაივლის ძრავი ![]() |
|
|
![]() ![]() |