![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 638 რეგისტრ.: 16-November 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,624 ![]() |
აბა ეპად ვის გაქვთ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სხვაობა იცი რაშია?
მე გავზომე ვნახე ჩემი თვალით რომ ერთიდაიგივეა (არა მე არ მინახავს ბარადასთან გავაზომინე) დავაყენე და მშვენივრად დავდივარ. ეხლა დილამდე მიმტკიცეთ თუ გინდათ რომ ჩემი მანაქანა ვერ დადის და არასწორად გავაკეთე რამე. კიდევ ერთხელ გაუბენები. ჰაერის ფილტრის არ იყოს. სხვაობას ვერ ნახავ ძამია და თუ არ გინდა დაჯერება ნუ დაიჯერებ ![]() პ.ს მეც შემეძლო შაკოსგან მეყიდა sti გალოვკები. გიჟი კი არ ვიყავი 200 ლარად ნაჩუქარია და არ ავიღე. ვიცოდი რომ ამირევდა სმესს. ტუნინგი? მე გეტყვი ეხლავე: ქოლდ air intake. 20 გრადუსამდე წევს ტემპერატურას (ატოსფერულ ტემპერატურამდე) ეხლა შენ გგონია რომ სტოკიც ცივ ჰაერს იღებს, მარა ეგრე არაა. ჰკითხე რაკერას ერთი რამდენზეა ტემტპი. ტემპერატურის დაგდება, რომ უმატეს ძალას ისე არაფერი არ უმატებს. ეგ ერთი. მეორე ჰაერის მოცულობის მომატება. ოთხივე ცილინდრი რომ შეივსოს ხომ უნდა 2 ლიტრი ჰაერი. ხოდა მაღალ აბაროტზე ამ 2 ლიტრის შევსებას ვერ ასრებს, ბევრი ფაქტორი გამო და პორტებს რომ ადიდებ, რასპრედვალებს ცვლი, კლაპნებს, ეს ყველაფერი იმისთვის გჭირდება რომ ჰაერით გაძეძგო ძრავი და პირველ რიგში ინთეიქი უნდა დაატუნინგო. განა ნულოვკა ფილტრით. არამედ როგორც საჭიროა ისე უნდა დაატუნინგო. ცივი ჰაერი + 0 restriction induction. მერე უკვე სპეისერები, პორტები, კლაპნები, რასპრედვალები, ვიხლოპი და ა.შ ასე ძამია. ტუნინგის საქმე. უნდა გააკეთეო ინთეიქის პორტინგი. დააყენო პაუკზე/დროსლეზე სქელი სპეისერები, ჯერ ერთი, რომ მეტი ჰაერი შევიდეს და მეორე, ძრავიდან სიმხურვალე არ გადავიდეს პაერზე. დაადევი ერთხელ ხელი როგორ ცხელდება დროსელი და პაუკი. რასპრედვალის შეცვლიშ შენ ეხლა მიიღებ 0 შედეგს და თუ დამიჯერებ კარგი იქნება ![]() |
|
|
![]() ![]() |