![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გამარჯობა.
მოკლედ ჩემ ტურბინას დაენძრა. ხმა აქვს დიდ და საერთოდ არ ბუსტავს. უკან ვიხლოპი მოვხსენი დაუნპაიპის ერტი მხარე და ხელით ვნახე შატკა აქვს 2 სმ-მდე. ჰოდა ახლა შეკითხვა. ძრავში ხომ არ შევიდოდა რამე კრინის ნაწილაკები. ვკლადიშის დატრიელების მეშინია. ბანჯო ბოლტში ფილტრი ხომ არ გამოვცვალო და მთლიანა ზეთის მიწოდების ტრუბკებიც? კარტერში ხომ არ უნდა ნახვა მეტალი არის თუ არა? და როგორ შევამოწმო რამე კრინა არის თუარა ზეთში? მადლობა წინასწარ. ცალკე მადლობა ირაკლის რომელმაც გამაფრთხილა და დროზე მოვასწარი გაჩერება. 100 კმ ვიარე ეგრე სულ და ბუსტ ზონაში არ ავსულვარ თითქმის. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
დავადგინე მიზეზი რატომაც გაფუჭდა ტურბინა.
ბლოკზე დამატებითი მილი დავაყენე რომელიც ადრე ტურბინის გაგრილებაზე მუშაობდა. დაჟანგული იყო ეს მილი შიგნიდან. ამიტომ სანამ დავაყენებდი ულტრაზვუკით, ბენზინით და WD-40 და კომპრესორით ვწმინდეთ კაი ხანი. როგორ ჩანს არ ეყო გაწმენდა. დღეს მოვხსენი ზეთის მიწოდების მილი და ბოლტზე დავნახე ჟანგის მასა პატარ-პატარა შმატოკები ქონდა, რომელიც მიკრული იყო კედლებზე. ძლივს ამოვიღე. ბოლტი შეცვალე ახლით და ფილტრიც ახალი დაუყენე ბანჯოსი. ეს ახალი ტურბინა მუშაობს მაგრამ 2500 აბაროტზე ზევით არ ამიყვანია. ვიცი რომ ზეთიც და ძრავიც დაბინძურებული იქნება. მანქანა გაჩერებული მყავს. რაც გამოცვალე ტურბინა იმის მერე 50 კმ-მექნება გავლილი. ხვალ მეორე ტურბინის ბანჯოსაც შევამოწმებ გაჭედილი არ იყოს. მოკლედ, ჩემი გამოუცდელობით მე მგონი მეორედ დავსტუკავ ძრავს მალე. ზეთი უნდა გამოვცვალო თავის ფილტრით, ძრავში დაზიანდებოდა რამე ნეტა? სიარულზე არაფერი ეტყობა. არც ხმა აქვს არც არაფერი. გაყიდვა მინდოდა მაგრამ აწი რაღას გავყიდი. დავიღუპე. მგონი. |
|
|
![]() ![]() |