IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური კოლოფის შემოწმება, როგორ ხდება??
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 29 2009, 12:00
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს smile.gif იმიტომ რომ ვერ გაიგეს რას ეხებოდა smile.gif



მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია smile.gif

მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს?

ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო?


ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია?

მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია smile.gif ავტომატიკაზე ეგრე მარტივად არაა საქმე....


აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ smile.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Matador
გამოხმაურება Sep 11 2009, 13:38
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




უნდა იარო 20 კილომეტრი, მერე გააჩერო, ჩააგდო სიჩქარე ყველა პოზიციაში სათითაოდ, შემდეგ ჩააგდო P-ში, გადახვიდე მანქანიდან, ნახო შუპი და თუ ნორმაზეა დაიკიდო, თუ არაა ნორმაზე დაამატო biggrin.gif

შუპს აქვს ორი ნიშნული Cold და Hot, ანუ ცივზე და ცხელზე, შენ უნდა ნახო ამ შემთხვეაში Hot-ის გასწვრივ ნახვრეტები, უნდა იდგეს ორ ნახვრეტს შორის...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaruforester
გამოხმაურება Sep 12 2009, 20:30
გამოხმაურება #3


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 10-September 09
მომხმარებელი № 378




ციტატა(Matador @ Sep 11 2009, 15:38) [snapback]33639[/snapback]
უნდა იარო 20 კილომეტრი, მერე გააჩერო, ჩააგდო სიჩქარე ყველა პოზიციაში სათითაოდ, შემდეგ ჩააგდო P-ში, გადახვიდე მანქანიდან, ნახო შუპი და თუ ნორმაზეა დაიკიდო, თუ არაა ნორმაზე დაამატო biggrin.gif

შუპს აქვს ორი ნიშნული Cold და Hot, ანუ ცივზე და ცხელზე, შენ უნდა ნახო ამ შემთხვეაში Hot-ის გასწვრივ ნახვრეტები, უნდა იდგეს ორ ნახვრეტს შორის...


დილით რომ დავქოქე და შევამოწმე Cold-ის ნახვრეტზე საკმაოდ დაბლა იდგა. მერე ისე მოვიქეცი როგორც გიწერია (ანუ 20 კილომეტრი გავიარე) და Hot-ის ორივე ნახვრეტზე ოდნავ მაღლა დადგა ზეთის დონე mellow.gif მოკლედ ვეღარ გავიგე რა. რას მირჩევთ, ნორმაზეა და დავიკიდო?

დილით რომ დავქოქე და შევამოწმე Cold-ის ნახვრეტზე საკმაოდ დაბლა იდგა. მერე ისე მოვიქეცი როგორც გიწერია (ანუ 20 კილომეტრი გავიარე) და Hot-ის ორივე ნახვრეტზე ოდნავ მაღლა დადგა ზეთის დონე მოკლედ ვეღარ გავიგე რა. რას მირჩევთ, ნორმაზეა და დავიკიდო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   ავტომატური კოლოფის შემოწმება   Jun 29 2009, 12:00
giogagnidze   :) ისევ ავსტრალიელე...   Jun 29 2009, 12:22
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge