![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11 რეგისტრ.: 7-December 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,378 ![]() |
მოგესალმებით ყველას, მე აქ ახალი ვარ . მყავს "ფორიკა" 2000 წ გამოშვებული, იაპონური, 2.0, ტურბინით. ამზაფხულს ვიყიდე. 136 000 ქონდა გავლილი. ამ პერიოდში საკმაოდ შემაყვარა თავი. არაფერი დასჭირვებია, მთაც და ბარიც მომატარა. თითქოს ქალაქის რეჟიმით წვა 13 ლიტრის ფარგლებში იყო. ბოლო 2 კვირაა ჯერ 15-ზე ავიდა, შემდეგ 17-ზე, დღეს 10 ლიტრით (ვზომავ ანთებიდან ანთებამდე) 53 კმ გავიარე ქალაქში. ვასხავ მხოლოდ პრემიუმს სხვადასხვა სახელოვან სადგურებზე,( ვისოლი რომპეტროლი, გალფი, სოკარი, ლუკოილი). მანქანა თითქოს საათივით მუშაობს, დავდივარ წყნარად, ტურბოს პრაქტიკულად არ ვიყენებ, მითუმეტეს ეხლა. ფილტრები, ზეთი ჯერ არ გამომიცვლია, ეხლა უწევს ზეთს. ვინმე ხვთისნიერმა დამაკვალიანეთ, როგორ გამოვასწორო საქმე.
წინასწარ გიხდით მდლობას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
maxouni
შენი აზრი მაინტერესებს, სპირალი რომ დაყენდეს ინთეიქზე და ჰაერი გააცხელოს 25-30 გრადუსამდე ზამთრის პირობებში, (განსაკუთრებით ძრავის გათბობამდე) წვა არ დაიკლებს ვითომ? და ინთეიქის მილიც ტურბინისკენ რომ მიბრუნდეს რომ თბილი ჰაერი აიღოს და შეფრქვეული საწვავის კონდენსირება(და შედეგად არასრული წვა) არ მოხდეს წვის კამერაში ზედმეტად ცივი ჰაერის გამო? |
|
|