IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წვამ უცბად მოუმატა
gigisubaru
გამოხმაურება Dec 7 2011, 18:03
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11
რეგისტრ.: 7-December 11
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,378




მოგესალმებით ყველას, მე აქ ახალი ვარ . მყავს "ფორიკა" 2000 წ გამოშვებული, იაპონური, 2.0, ტურბინით. ამზაფხულს ვიყიდე. 136 000 ქონდა გავლილი. ამ პერიოდში საკმაოდ შემაყვარა თავი. არაფერი დასჭირვებია, მთაც და ბარიც მომატარა. თითქოს ქალაქის რეჟიმით წვა 13 ლიტრის ფარგლებში იყო. ბოლო 2 კვირაა ჯერ 15-ზე ავიდა, შემდეგ 17-ზე, დღეს 10 ლიტრით (ვზომავ ანთებიდან ანთებამდე) 53 კმ გავიარე ქალაქში. ვასხავ მხოლოდ პრემიუმს სხვადასხვა სახელოვან სადგურებზე,( ვისოლი რომპეტროლი, გალფი, სოკარი, ლუკოილი). მანქანა თითქოს საათივით მუშაობს, დავდივარ წყნარად, ტურბოს პრაქტიკულად არ ვიყენებ, მითუმეტეს ეხლა. ფილტრები, ზეთი ჯერ არ გამომიცვლია, ეხლა უწევს ზეთს. ვინმე ხვთისნიერმა დამაკვალიანეთ, როგორ გამოვასწორო საქმე.

წინასწარ გიხდით მდლობას. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Dec 9 2011, 16:25
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(chrdili @ 9th December 2011 - 17:12) [snapback]341172[/snapback]
შენი აზრი მაინტერესებს, სპირალი რომ დაყენდეს ინთეიქზე და ჰაერი გააცხელოს 25-30 გრადუსამდე ზამთრის პირობებში, (განსაკუთრებით ძრავის გათბობამდე) წვა არ დაიკლებს ვითომ? და ინთეიქის მილიც ტურბინისკენ რომ მიბრუნდეს რომ თბილი ჰაერი აიღოს და შეფრქვეული საწვავის კონდენსირება(და შედეგად არასრული წვა) არ მოხდეს წვის კამერაში ზედმეტად ცივი ჰაერის გამო?

თუ დაიჭერ იმას რომ შემავალი ჰაერი 40 გრადუსზე ზემოთ არ გაგექცეს - კიბატონო და ტყუილად ნუ გეგონება არ გამექცევაო, აგერ რაკერას მანქანა უბრალოდ კაპოდიდან იღებდა ჰაერს და შემავალი ჰაეის ტემპერატურა 100 გრადუსზე მაღლა ადიოდა, აი წვა მერე ნახე შენ თორემ ეგ რა წვააა რასაც ახლა წვავს?
მარტო შემავალ ჰაერზე არაა აქ საუბარი, სიზივეში ზოგადად მექანიზმები მუშაობს რთულად. ყველაფერი შემჭიდროვებულია ყინვისგან და შესაბამისად ხახუნის ძალებიც გაზრდილია. მე მიუხედავად იმისა რომ დილით უკვე 15 წუთი ვათბობ მანქანას, სამსახურამდე მაინც ვერ ასწრებს წყალი 85 გრადუსამდე ასვლას, რა თქმა უნდა ვერც ზეთი მოასწრებს. აი ესაა წვის მთავარი მიზეზი.
ციტატა(shreketa @ 9th December 2011 - 17:18) [snapback]341175[/snapback]
რა ჯდება ეგ სიამოვნება მახო?????

გაიგე გოლფის ბაბინები არ ჯდება და გეტყვი wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gigisubaru   წვამ უცბად მოუმატა   Dec 7 2011, 18:03
shota   gigisubaru ცივა ძაან დ...   Dec 7 2011, 18:07
gio680  
SNIKERSA  
ციტატ...   Dec 9 2011, 14:27
zuraba   ჩემი ს20 9,5 ზე ავიდა ტ...   Dec 9 2011, 14:29
Svansky :)   ს20 იც საკმაოდ კარგი...   Dec 9 2011, 15:03
maxouni   ბენზინის ანთებასა...   Dec 9 2011, 15:07
shreketa  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge