![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11 რეგისტრ.: 7-December 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,378 ![]() |
მოგესალმებით ყველას, მე აქ ახალი ვარ . მყავს "ფორიკა" 2000 წ გამოშვებული, იაპონური, 2.0, ტურბინით. ამზაფხულს ვიყიდე. 136 000 ქონდა გავლილი. ამ პერიოდში საკმაოდ შემაყვარა თავი. არაფერი დასჭირვებია, მთაც და ბარიც მომატარა. თითქოს ქალაქის რეჟიმით წვა 13 ლიტრის ფარგლებში იყო. ბოლო 2 კვირაა ჯერ 15-ზე ავიდა, შემდეგ 17-ზე, დღეს 10 ლიტრით (ვზომავ ანთებიდან ანთებამდე) 53 კმ გავიარე ქალაქში. ვასხავ მხოლოდ პრემიუმს სხვადასხვა სახელოვან სადგურებზე,( ვისოლი რომპეტროლი, გალფი, სოკარი, ლუკოილი). მანქანა თითქოს საათივით მუშაობს, დავდივარ წყნარად, ტურბოს პრაქტიკულად არ ვიყენებ, მითუმეტეს ეხლა. ფილტრები, ზეთი ჯერ არ გამომიცვლია, ეხლა უწევს ზეთს. ვინმე ხვთისნიერმა დამაკვალიანეთ, როგორ გამოვასწორო საქმე.
წინასწარ გიხდით მდლობას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
ვერ გავიგე მახო რა ფოლცვაგენის ბაბინები? ხუმრობ? მე მართლა ვიძახი გადავსებაზე დავაკვირდი 2 ჯერ და ადრინდელთან შედარებით ტრასაზე 1-1,2 ლიტრით მეტი დაწვა. ყველა ფილტრი გამოცვლილი მაქვს. და არც პრაოდებს არ გადააქვს. მატორიც კარგად მუშაობს.
ამიხსენი თუ შეგიძლია რატომ დაიკლებს ფოლცვაგენის ბაბინებზე და რამდენს დაახლოებით |
|
|