![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
იაპონიიდან ჩამოყვა მანქანას ვოლტაჟის სტაბილიზატორი, დღემდე მეყენა და ბეზ პრაბლემ მუშაობს, ეხლა უფრო ვიდიანი დავაყენე და ამას ვყიდი, სულ რაღაც 50 ლარად
იცოდეთ დაკლება არ მოსულა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(juze @ 11th December 2011 - 13:57) [snapback]341871[/snapback] თუ დინამო გამართულად მუსაობს რაც არ უნდა მოხდეს 13,8 არ ცდება ვოლტაჟი და ყველაფერიც მშვენივრად მუშაობს აი როცა ერხევა დინამოს მაშინ ადის ძაბვა მაღლა და შეიძლება რომ მერე გააფუჭოს რამე და პირველ რიგში აკუმლიატორს ურხევს რომ პერეზარიადკას აძლევს და ბერავს თუ დინამოს დაერხა ეს გინდ გქონია და გინდ არაა მაინც გაატარებ მაღალ დენს ისე რომ იცოდე დინამო პერეზარიადკასთან არაფელ შუშია, ჟიგული რომ ჟიგულია მაგასაც მოყვება ზარიადკის სისტემა რომელიც უშუალოდ მუშაობს იმაზე რომ აკუმულატორს მიაწოდოს ნორმალური ძაბვა..... მეორე ის რომ დინამო არის დამხმარე მოწყობილობა ავტომობილში, რადგან თვით აკუმულატორიდან იღებს დენს ყველაფერი რაც კი აყენია მანქანაში და დინამო მხოლოდ ერხმარება აკუმულატორის იმით რომ ძაბვას აძლევს დამტენს რომ აკუმულატორი სულ იტენებოდეს.... აი ეგრეა ეს სისტემა აწყობილი დღევანდელი მანქანების.... ამიტომაც აკუმულატორის ვოლტაჟი რომ არ გაიქცეს ყენდება ეგ სტაბილიზატორი..... იმედია გასაგებად ავხსენი ![]() |
|
|
![]() ![]() |