![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
იაპონიიდან ჩამოყვა მანქანას ვოლტაჟის სტაბილიზატორი, დღემდე მეყენა და ბეზ პრაბლემ მუშაობს, ეხლა უფრო ვიდიანი დავაყენე და ამას ვყიდი, სულ რაღაც 50 ლარად
იცოდეთ დაკლება არ მოსულა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(karoche @ 12th December 2011 - 01:16) [snapback]342089[/snapback] დინამო რომელ დამტენს აძლევს ძაბვას? თვითონ არ არის მასში გამმართველი და მწყვეტარა რელე ძაბვის სტაბილიზაციისთვის? დინამოში არაფელია ![]() აკუმულატორი ასრულებს ძაბვის რეგულირებას, ეს ასე იყო და დღესაც ასეც არის, აბა მიდი მოხსენი დაქოქილ მანქანაზე აკუმულატორი და ნახავ რა დაემართება მთელ ელექტრონიკას ![]() 20 ვოლტამდე რომ გაირბენს მთელ პრავოდკაში ![]() |
|
|
![]() ![]() |