![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
აბა ასეთი რამე თუ მოსვლია თქვენს პიპოს, ეს უკვე მეორედ გამიკეთა, ესეიგი რა ხდება, დავქოქე მანქანა, ცოტა ხანი ვამუშავე, მერე ჩავაქრე და სულ ერთი წამის შემდეგ ისევ გავაღე ზამოკი რო მანქანა დამექოქა და პრიბორებზე არ ამინთო ზეთის მაჩვენებელი, გადავწიე ზამოკი ისევ უკან, ცოტა ხანი დავაცადე და ისევ რო გადავწიე მერე აანთო. აბა ვინმეს მოგსვლიათ ეგეთი რაგაცა, ან რამე საშიში ხო არ არის ასე რო აკეთებს
ზეთი ახალი შეცვლილი მაქვს და ნორმაზეც დგას აბა გამომეხმაურეთ რა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სტოკ ზეთის დაჩიკზე პატარა შურუფი უკეთია სადენი რითაც მაგრდება. მე ოდნავ გრძელი ბოლდი გაუკეთე და ზეთმა ამინთო. მემბრანას თუ რაცაა დააწვა ეს ბოლტი და ამინტო.
1 ლიტრამდე რომ აკლია მაშინაც არ ანთებს ეგ დებილი დაჩიკი. ჰოდა დავპანიკდი, მეთქი ვკლადიში გადაბრუნდა ან რაღაც. სხვა შემთხვევაში ეგ დაჩიკი სდუმს. რომ გაწყდეს პროვოდი მაინც არ აანთებ. ძალიან დებილი რამეა რა. ერთდაერთი ფილტრის შემოწმება შეიძლება. ეტყობა ეგ ჰენგსტი წნევას ვერ იკავებს. მაგას სარქველი აქვს anti drainback valve ასე ქვია. ხოდა ეგ სარქველი იკავებს ზეთს ანუ წნევას. არხებიდან რომ არი გამოჟონოს ქვემოთ. მაგ სარქველმა თუ გაჟონა, რო ქოქავ არხები დაცლილია და სანამ შეივსება მანამდე წნევა არ უკავია. ნაგავია ეგ ფილტრი. მე ასე მგონია. წავალ კიდევ ერთხელ წავიკითხავ ფილტრების თემას. ტესტი რომ გააკეთეს. რა წერია მაგ ფილტრზე აღარ მახსოვს. |
|
|
![]() ![]() |