![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11 რეგისტრ.: 7-December 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,378 ![]() |
მოგესალმებით ყველას, მე აქ ახალი ვარ . მყავს "ფორიკა" 2000 წ გამოშვებული, იაპონური, 2.0, ტურბინით. ამზაფხულს ვიყიდე. 136 000 ქონდა გავლილი. ამ პერიოდში საკმაოდ შემაყვარა თავი. არაფერი დასჭირვებია, მთაც და ბარიც მომატარა. თითქოს ქალაქის რეჟიმით წვა 13 ლიტრის ფარგლებში იყო. ბოლო 2 კვირაა ჯერ 15-ზე ავიდა, შემდეგ 17-ზე, დღეს 10 ლიტრით (ვზომავ ანთებიდან ანთებამდე) 53 კმ გავიარე ქალაქში. ვასხავ მხოლოდ პრემიუმს სხვადასხვა სახელოვან სადგურებზე,( ვისოლი რომპეტროლი, გალფი, სოკარი, ლუკოილი). მანქანა თითქოს საათივით მუშაობს, დავდივარ წყნარად, ტურბოს პრაქტიკულად არ ვიყენებ, მითუმეტეს ეხლა. ფილტრები, ზეთი ჯერ არ გამომიცვლია, ეხლა უწევს ზეთს. ვინმე ხვთისნიერმა დამაკვალიანეთ, როგორ გამოვასწორო საქმე.
წინასწარ გიხდით მდლობას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11 რეგისტრ.: 7-December 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,378 ![]() |
ვინც თავიდან ადევნებს ამ პოსტს ყურადღებას, ახალი ამბავი მაქვს; თქვენი რჩევით რომპეტროლის ავტოგასამართ სადგურზე ჩავასხი სუპერი 10 ლიტრი. ერთი კიდევ რაც გავაკეთე, ველოდები ძრავის გათბობას და მერე ვძრავ. დღის განმავლობაში 4-5 ჯერ მომიწია ცივი ძრავის დაქოქვა. ვიარე ქალაქში წყნარად, თუ არ ჩავთვლით 1-2 ჯერ ტურბოთი სარგებლობას( მართალი გითხრათ განსხვავება სიმძლავრეში პრემიუმთან შედარებით აშკარაა) გავიარე 70 კმ და სადაცაა აანთებს, მგონი არც ისე ცუდათ არის საქმე. ყველას მადლობა.
|
|
|