![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე. უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო? თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში. დავიწყებ ჩემით ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(TaO @ 16th December 2011 - 10:44) [snapback]343822[/snapback] შეიძლება მახო მაგრამ გადავამოწმებ ბლიტზის სენსორით, შკალა ძალიან დაყოფილი აქვს და ზუსტად გავიგებ ერთმანეთს დაემთხვევა თუ არა ტემპერატურა მანდ გაითვალისწინე რომ ყველაზე მთავარი მომენტია კორპუსის და სიგნალის მასებს შორის პოტენციალთა სხვაობა, მაგრამ ამაზე აქ არ გვინდა, გაოფდება თემა. აქ უფრო საინტერესოა ქარხნული პრიბორის ჩვენებით გათბობის ხანგრძლივობის და ბენზინის წვის დამოკიდებულებები ციტატა(karoche @ 16th December 2011 - 10:46) [snapback]343823[/snapback] ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობა საწყის ნიშნულამდე - 5 წუთი, საწვავის ხარჯი 11.5 ლიტრი ზამთარში აგრესიული ტარებით, ზაფხულშიც ასე იყო, გაზომვის მეთოდი უტყუარი ესეიგი რაც მეტი იწერება მით უფრო ვრწმუნდები რომ თერმოსტავი გამოსაცვლელი მაქვს მეც და კიდევ 1-2 ახალგაზრდას ![]() თუმცა ხვალ დილით დავდებ ღუმელის დამოკიდებულებას გათბობის ხანგრძლივობაზე |
|
|
![]() ![]() |