IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?, ცივი ძრავით ხომ არ დადიხართ?
maxouni
გამოხმაურება Dec 16 2011, 08:35
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე.
უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო?
თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში.
დავიწყებ ჩემით
ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Dec 16 2011, 11:18
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 09:55) [snapback]343805[/snapback]
ჯერჯერობით რასაც ვხედავ, ამ 5 მანქანის მიხედვით შესაცვლელი მაქვს თერმოსტატი

ჩემ მანქანას ვახურებ 10 წუთი, ამ ხნის განმავლობაში დეშბორდის ისარი აჩვენებს ჩვენთვის 90 გრადუს, მაგრამ მეორე წყლის დაჩიკზე მიჩვნებს 70 გრადუსს, სიარულის დროს ტემპერატურა 70-80 გრადუს არ ცილდება, მე ვთვლი რომ წყალი 90 შედარებით მაინც ცივია smile.gif რამოდენიმეჯერ ვაგაზავე და უცებ გაჩერების შემთხვევაში ტემპერატურა ავიდა 90-95 გრადუსზე smile.gif ანუ გამოდის რომ ტერმოსტატი მუშააა შენიც და ყველასიც, ასე რომ მე ლიჩნად დეშბორდზე რომ 90 გრადუსია (ალბათ) ჰორიზონტალურად რომ არის ისარი გასწორებული მანდ ჩემი მეორე დაჩიკი აჩვენებს 70-80 მდე, მეტს არა, ტერმოსტატი არაფელშუაში იქნება მახო...

ჩემი წვა ისევ და ისევ უცვლელია, ბენზინს ვასხამ პიპეტკით biggrin.gif ან 10 ლარის ან კიდევ მაქსიმუმ 20 ლარის.

როცა პავაროტში სლივს მაძლევს მაშინ ვასხამ ბენზინს რომ კარგად ვაკონტროლო წვა, 10 ლარით მოდის 4.5 ლიტრა, ბაკში მინიმუმ ნახევარი ლიტრა იქნება, ვანგარიშობ როგორც 5 ლიტრას ისე, თავის გახურებიანად ჩემი მანქანა 45 კილომეტრს გადის ისევ სლივამდე, დღეში 2-3 გახურება მიწევს.

20 ლარის ბენზინით კიდევ 8 ლიტრა მოდის დაახლოებიტ, 80 KM უეჭველი გავდივარ თუ ბუსტი საერთოდ არ მოვიხმარე..... smile.gif

ნუ ზეთზე საერთოდ არ მაქვს ლაპარაკი, როცა ბოლომდეა გახურებული წყალი, ზეთის ტემპერატურა 50 გრადუს გადაცილებას იწყებს smile.gif
სანამ რადიატორს ზეთისას დავაყენებდი და მის შემდგომაც smile.gif

იტოგში ჩემი მანქანა ქალაქში ამ ზამთარს წვავს 10 ლიტრას 100 KM-ში......
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?   Dec 16 2011, 08:35
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge