IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?, ცივი ძრავით ხომ არ დადიხართ?
maxouni
გამოხმაურება Dec 16 2011, 08:35
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე.
უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო?
თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში.
დავიწყებ ჩემით
ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Dec 16 2011, 12:20
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 12:30) [snapback]343859[/snapback]
მეორე დატჩიკის მასა საიდან გაქვს აღებული? არა მგონია სიგნალის მასა გქონდეს აღებული და კორპუსის(ან მასთან გაიგივებული) მასა ყოველთვის მოგატყუებს. კორპუსის მასაში ყოველთვის არის სხვადასხვა კოჭების(სელენოიდი,ბაბინა და ა.შ.) მუშაობით გამოწვეული პამეხები და ამიტომ მოიგონეს სიგნალნი მასა

მასა თვითონ დაჩიკიდან გამოდის, ანუ დაჩიკის შნურს აქვს ორი წვერი სენსორიზე მისაერთებელი, ერთი მინუსი და ერთიც სიგნალი, სენსორაც შესაბამისად ორი წვერი გამოდის...... მოტყუების რა გითხრა, არამგონია რადგან წყლის და ზეთის ტემპერატურა ერთნაირია smile.gif ერთნაირად აჩვენებს, ანუ როცა წყლის ტემპერატურა მიაღწევს 70 გრადუს მერე ზეთი ტემპერატურა ეწევა და მერე ერთნაირად იწყებენ ჩვენებას, ანუ წყალი თუ 80 ავიდა მაშინ ზეთიც იგივეს ჩვენებს, თუ დაიწია 70-მდე ზეთმა, წყლას რომ შევხედავ წყალიც მერე მაგ ტემპერატურაზე დგას smile.gif

ტერმოსტატი შეიძლება შეცვლილი გაქვთ იაპონიაში და უფრო დაბალ ტემპერატურიანი ეყენოს, ტაო-ს იმპრეზაზე არ გამიკვირდება ეგ რომ ეყენოს, მაგრამ შენთან რავიცი smile.gif მეეჭვება, თუ თერმოსტატი არ მუშაობს ან დატელია სულ ან გაღებული ან კიდევ ნახევრად გაღებული..... თუ დაკეტილია ბოლომდე მაშინ იასნია უნდა თბებოდეს მალევე, თუ ღიაა მაშინ არ გათბება წყალი და არც ისარი უნდა იდგეს ჰორიზონტალურად ეგ უეჭველი და თუ ნახევრად დაკეტილ-გახსნილია მაშინაც კი არ უნდა დგებოდეს ისარი ჰორიზონტალურად, ანუ თუ დადგება მერე ეგრევე უნდა ვარდებოდეს დაბლა ოდნავ, მერე რამოდენიმე წუტში ისევ უნდა ადიოდეს და ესე..... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?   Dec 16 2011, 08:35
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge