![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე. უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო? თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში. დავიწყებ ჩემით ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
პირველ ნიშნულამდე 10 წუთამდე უნდა. ვიძვრები და ხალასტოი ბრუნით დავდივარ დაახლოებით 50 მეტრამდე. ნიშნული სადღაც მესამე ისრამდეა ამ დროს. გზაზე გავალ თუარა 200 მეტრში უკვე ნორმაზეა, მაგრამ არ ვაჭარე გაზს რამოდენიმე კმ-კიდევ. ბოლომდე არ ვაჭერ თორე ისე როგორ არა
![]() ამ რეჟიმში წვა იმატებს. ზაფხულშიც იგივენაირად ვაკეთებ. წვა მაინც ნაკლები გამოდის. რამდენით ზუსტად არ ვიცი. ისე ხალასტოიზე დიდხანს დგომა ძალიან ცუდია. ზეთში ბევრი ბენზინი ხვდება. ეს იქიდან ვიცი რომ როცა ანალიზზე უშვებ ზეთს გთხოვენ რომ ძრავი გაახურო სამუშაო ტემპერატურამდე და მერე აიღო ნიმუში და იქვე უწერიათ რომ ხალასტოიზე თუ იყო ნამუშევარი ბევრ ბენზინს აჩვენებს ანალიზი ამიტომ ჯობია მოძრაობაში გაახუროთო. ბენზინი 70 გრადუსზე ორთქლდება და სასურველია ამ ტემპერატურამდე მაინც აიყვანო ზეთი რომ შიგ მუდამ ბენზინი არ იყოს დალექილი. |
|
|
![]() ![]() |