IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> პლიუსის დაპარელება, სუბარუ
TaO
გამოხმაურება Jan 17 2011, 10:36
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




სალამი ყველას........

თქვენი აზრი მაინტერესებს და ვინმეს თუ უცდია ან უფიქრია იქნემ გამანათლოთ smile.gif

მაგალითად: სუბარუ ფორესტერი, ზოგი მანქანა ჩამოდის იაპონიიდან ძირითადად (-) პოლუსის დიდი რაოდენობის დაპარელებით ავტომობილის ძარაზე, ძრავზე, გადაცემათა კოლოფზე და ასშ. ხოდა მე მაინტერესებს ცალკე (+), რომ დავაპარალელო 20 მმ 2 -იანი კვეთის კაბელით (თავისი დამცავით ,,პრედახრანიწელით")-შესაძლებელია? რამე მინუს შედეგები ხომ არ ექნება მანქანას....
ეს იმიტომ მაინტერესებს, რომ მანქანის აუდიო სისტემა (ასე ვგონებ მე -მთხოვს ამას smile.gif ) რატომ? იმიტომ რომ ძაბვის მკვეთრი ცვლილებები აქვს ბასებზე. არადა არ აკლია არაფერი ნუ სისტემას რაც ეხება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Dec 16 2011, 17:02
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 8th December 2011 - 22:50) [snapback]340831[/snapback]
სხვათაშოტის წინა მანქანაზე რაც ბასავიკი მოვხსენი წვამ მოიკლო.
ასერომ მართლა დიდი მნიშვნელობა აქ დენის სტაბილიზაციას

სტაბილიზატორია ვოლტაჟის გამოგონილი მაგისთვის biggrin.gif ამიტომაც იყიდეთ ჩემი ვოლტაჟის სტაბილიზატორი.....


ისე ამდენ აპარატურას და ოხრობას რომ შეტენი მანქანაში წესი და რიგით იქცვლება დინამოც უფრო მეტ ამპერიანი უნდა დაყენდეს

და იაპოშკებს როგორც ვიცი აკუმულატორები რაც მოყვება სტოკში 40A-ია მგონი, ანუ ცოტააა რააა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TaO   პლიუსის დაპარელება   Jan 17 2011, 10:36
RACKER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge