![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე. უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო? თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში. დავიწყებ ჩემით ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
4-5 წუთი ვათბობ, ტემპ დაჩიკი მიჩვენებს 40-45ს მეორე დაჩიკი 18-22, ორი მაჩვენებელი აქვს..., მერე გორვით გავდივარ 200-300 მეტრს ხალასტოიში, ამის მერე ქარხნული დაჩიკი იწყებს აწევას, მეორე კი მაჩვენებს 55-60, საბოლოოდ როცა უკვე 1 კმ-მდე გავივლი ისარი დგება სადაც საერთოდ დგას მაგრამ დაჩიკი მიჩვენებს სულ 65-70, ბოლომდე რო გახურებულია ძრავი, მაშინ უჩვენებს 89-90.
სულ გავდივარ სადღაც 5 კმ-ს და ტემპ მაინც არ ადის ბოლომდე რჩება 80-85. და საინტერესოა კიდე ზეთის წნევა ცივზე 7,5 კპა- ამ დისტანციის ბოლომდე გავლისას სადგაც 5,5-6,3 კპა. სრული გახურებისას 3-3,5 კპა. ანუ რა გამოდის ... წყალი როცა მაქსიმალურად ახლოსაა მუშა ტემპერატურასთან, ზეთი მაინც არ არის ბოლომდე გახურებული და ამიტომ ინარჩუნებს მაღალ წნევას? ბენზინის წვა ზამთარი 16-17, ზაფხული 11,5-12. |
|
|
![]() ![]() |