![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 243 რეგისტრ.: 20-May 09 მდებარ.: ძველი უბანი მომხმარებელი № 103 ![]() |
იცი რა მაინტერესებს, თუ შეიძლება სუბარუზე ისე გააკეთო რომ წინა ხიდი ხან ჩართო ხან გამორთო?!
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th September 2009 - 11:07) [snapback]34451[/snapback] მაგრამ მძღოლს ჩარევა მგონი არ შეუძლია ხოლო AYC არის უკანა ხიდის ბლოკირების კონტროლი, მგონი არა 100% ვიცი ვერ აკონტროლებს... ნუ იმას თუ არ ცავთვლით რომ რეჟიმების გადაყნა შეუძლია tarmac, gravael and snow ს შორის და ამერიკულ ევოებს კი AYC არ აქვთ უფრო მარტივია გაციელბით.. მოკლედ ამერიკულ ევოს ამერიკული სტი ყველაფრით ჯობია!. ის რაც ამერიკულ MR ანუ ყველაზე ძვირიან ვარიანტს აქვს... სტის ის სტანდარტში აქვს... ცხენებიც მეტი აქვს და რავი აბა... |
|
|
![]() ![]() |