![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე. უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო? თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში. დავიწყებ ჩემით ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:06) [snapback]344819[/snapback] ა კიდო ერთი მაგალითი ![]() ![]() დღეს დავრწმუნდი რომ თერმოსტატ გამოსაცვლელი მაქვს. დღეს ბოქსებიდან რომ გამოვდიოდი ადგილზე მანქანამ იმუშავა 3-4 წუთი და რომ დავიძარი ისარი ოდნავ იყო დაძრული. ვინაიდან ბოქსებისკენ მიმავალი გზა დაკეტილი იყო, გადავწყვიტე მოკლეზე ავსულიყავი და დაბალი გაზით ავედი იმ დანგრეულ გზაზე ნელნელა. მერე ისევ 400-500 მერიანი აღმართი და ჰოი საოცრებავ - წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა ასული, ანუ ადგილზე 3-4 წუთი მუშაობა და მერე 1 წუთი აღმართი საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის რომ წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ასულიყო. აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება. ახლა ის მითხარით სად ვიყიდო კარგი თერმოსტატი და დაახლოებით რა ღირს ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:06) [snapback]344819[/snapback] მე ის უფრო მაინტერესებს 4-5 მაშინა მყოლია სუბარუს გარდა და რატო იმათ არაფერი ემართებოდათ? მაქსიმუმ ერთი ლიტრა ყოფილიყო სხვაობა. არ ვარგა სუბარუ, გაყიდე და რაც ადრე გყავდა ისევ ის იყიდე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 19 2011, 02:22) [snapback]344824[/snapback] ![]() ![]() დღეს დავრწმუნდი რომ თერმოსტატ გამოსაცვლელი მაქვს. დღეს ბოქსებიდან რომ გამოვდიოდი ადგილზე მანქანამ იმუშავა 3-4 წუთი და რომ დავიძარი ისარი ოდნავ იყო დაძრული. ვინაიდან ბოქსებისკენ მიმავალი გზა დაკეტილი იყო, გადავწყვიტე მოკლეზე ავსულიყავი და დაბალი გაზით ავედი იმ დანგრეულ გზაზე ნელნელა. მერე ისევ 400-500 მერიანი აღმართი და ჰოი საოცრებავ - წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა ასული, ანუ ადგილზე 3-4 წუთი მუშაობა და მერე 1 წუთი აღმართი საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის რომ წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ასულიყო. აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება. ახლა ის მითხარით სად ვიყიდო კარგი თერმოსტატი და დაახლოებით რა ღირს არ ვარგა სუბარუ, გაყიდე და რაც ადრე გყავდა ისევ ის იყიდე ![]() შენ ღადაობ და მე მართლა მაინტერესებს, აი მაგალითად ჩვენთან სამსახურში დუბაის სბორკა ტოიოტები რაცააა ტემპერეტურა ვააბშე არ ადის მაღლა ზამთარში, თუმცა ისენი მაინც ისე წვავენ როგორც ზაფხულში მარა საინტერესო ისაა რომ დუბაის მაშინებს დაკალიბრებული აქვთ ალბათ თერმოსტატები ან კომპები აქვთ დანასტროიკებული ცხელი ქვეყნებისთვის, ალბათ, აბა რისი ბრალი უნდა იყოს? სუბარუს შემთხვევაში აბა რა უნდა ვიფიქროთ? ყველაფერი მწყობრში აქვს ჩემს მაშინას, გარბენითაც მგონი ამაზე პატარა გარბენი არავის აქვს ფორუმზე და მა რისი ბრალია? დავწერე რომ წყალი ძალიან მალე თბება, ანუ როგორც უნდა გათბეს ისე მარა ,მაინც ბევრს წვავს, ყველა ბრენდის ბენზინზე მასეა, გინდა გალფი ჩაასხი, გინდა ლუკოილი და გინდა ჩააფსი შიგ |
|
|
![]() ![]() |