გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 16 2009, 13:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 28 რეგისტრ.: 15-July 09 მდებარ.: სანზონა მომხმარებელი № 235 |
გაუმარჯოს კაი ხალხს,
როგორ შეიძლება მოვუმატოთ ცხენის ძალები Subaru Forester-ან IMPREZAZE ან თუნდაც LEGACY-ზე . აერო დინამიურობის გაუმჯობესება,კიდევ არსებობს სპორტული სანთლები"სვეჩები",სპორტული ჰაერის ფილტრები, კატალიზატორის ამოცლა უფრო მოშნი ტურბინის დაყენება,ბენზინის მიწოდების გაუმჯობესებული სისტემა,გლუშიწელის და მთლიანი სისტემის შეცვლა, მოკლედ ვინც რა იცით ამ თემასთან დაკავშირებით იქნებ დაწეროთ და ჩვენც გაგვანათლოთ |
|
|
|
![]() |
Sep 14 2009, 10:47
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(SUB 300 @ 14th September 2009 - 10:32) [snapback]34465[/snapback] მე პრაქტიკულად თუ არ მიუდექი ამ საკითხს ისე ვრაფერს ვგებულობ არ ვიცი ეს სისტემა შეხვედრაზე თუ ამიხსნით კარგი იქნება რა უნდა მაგის დაპარალელებას? ადრე დავაგდე სადღაც დაპარალელებისთვის საჭირო ვაკუუმის მილაკების სქემა. მე მგონი არაფერი სქემაც არ უნდა, უბრალოდ მეორე ტურბინის ზასლონკების შლანგები პირდაიპრ უნდა მიაერთო ვაკუუმზე. ჯერ უნდა მიაერთო მარტო ვიხლოპის რეგულირების ზასლონკის ვაკუუმი, მე მგონი ასე უფრო კარგად გამოვა. ანუ მეორე ტურბინაში მუდმივად შედიოდეს ვიხლოპი, მაგრამ ინტერქულერში კი არ უბერავდეს, არამედ ისევ ინტეიქში რომ აბრნებდეს და როცა საკმარის წნევას შექმნის ECU ავტომატურად გახსნის შემშვებ კლაპანს და დახურავ მეორე ტურბნის ბაიპასს, რაც შედეგად მოგცემს დიდ აჩქარებას, თუმცა სანამ ეს მოხდება, მანამდე მანქანა უტურბინოსავით ივლის. თუ არ გინდა რომ დაელოდო მეორე ტურბინის 0.8 ბარს და გინდა რომ დავუშვათ 0.5-დან გაიხსნას შემშვების ზასლონკა, მაშინ შლანგში - რომელიც მიდის კოლექტორიდან წნავათა სხვაობის დატჩიკამდე - უნდა ჩადგეს რესტრიქტორი და წესით მაგით უნდა მოგვარედეს ეს ამბავიც. მე მგონია რომ ამ ვარიანტმა უნდა გაამართლოს თუ არა და არსებობს მეორე ალტერნატივაც: ანუ მუდმივად გაიხსნას გამონაბოლქვის და შემშვები ზასლონკები და მუდმივად დაიკეტოს მეორე ტურბინის ბაიპას კლაპანი. ეს ნამდვილად იმუშავიბს თუმცა ამ შემთხვევაში ECU ვერ დაინახავს წნევათა სხვაობას და 66 კოდს ამოაგდებს პერიოდულად. |
|
|
|
Mr.LeVaNi როგორ მოვუმატოთ ცხენის ძალები Jul 16 2009, 13:22
Attic ესეც სპორტული ფილტ... Jul 16 2009, 13:28
Mr.LeVaNi Attic
ეგ თემები წავ... Jul 16 2009, 13:43
Attic Mr.LeVaNi
შენ რეებიც ჩ... Jul 16 2009, 13:57
subaruge
![]() ![]() |