![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2009 - 17:52) [snapback]3448[/snapback] ბუსტკონტროლერი აკონტროლებს ტურბინის მიერ შექმნილ წნევას და გარკვეულ ბუსტზე აკეთებს ლიმიტირებას, ნასტროიკის მიხედვით smile.gif სიტყვაზე, თუ სტანდარტული ბუსტი გაქვს 0.7 ბარი, შეგიძლია ბუსტკონტროლერით შეზღუდო 0.5 ბარზე და გაწევა და წვა დააკლდება smile.gif თუ ელექტრონულ ბუსტკონტროლერს დააყენებ, შეგიძლია რეჟიმები ცვალო მაღალი და დაბალი ბუსტის შესაბამისად smile.gif ბოკა, შენი ფანი ვარ ![]() სად ვიყიდო? ელექტრონული მინდა (ნუ პრასტოისაც არა უშავს) არა რა, რაც გესმის გესმის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(cladhed @ May 14 2009, 17:54) [snapback]3452[/snapback] ბოკა, შენი ფანი ვარ ![]() სად ვიყიდო? ელექტრონული მინდა (ნუ პრასტოისაც არა უშავს) არა რა, რაც გესმის გესმის ![]() რევაზას ჰკითხე, მაგან იყიდა ადრე ![]() ![]() ციტატა(RACKER @ May 14 2009, 17:58) [snapback]3453[/snapback] ხოდა ავარიულ რეჟიმში გადავა აბა რას იზამს ტო? სად ტურბინა რომ ჰაერს ტენის და სად ისე. მე მგონია რომ ტურბინის მთლიანად გათიშვით მაგრა აურევს დეტონაცია მაშინ ხდება როცა ბენზინი თავისით ფეთქდება, ანუ როცა სმესი ბედნია და კომპრესია მაღალი ![]() ტურბინის გათიშვა კი პირიქით, კომპრესიას აგდებს და დეტონაცია კი არა ბენზინის არასრული წვა მოხდება ![]() ![]() თუ კომპმა არ აურია (რაც ძაან მეეჭვება), უბრალოდ ძაან ზანტად ივლის მანქანა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |