IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბაბინის გადაკეთება...
paatshark
გამოხმაურება Dec 20 2011, 22:50
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 94
რეგისტრ.: 22-April 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,975




დიადო სუბოროლოგებო და უბრალო მოკვდავნო,

ამას წინათ ვნახე შედარებით ახალი ფორესტერი (მე მყავს 2000-იანი), ხოდა ჩემი ყურადღება მიიპყრო იმ ფაქტმა, რომ პაუკი არ ქონდა და თუ არ ვცდები, თითონ ჩიბუხზე ქონდა მაღალი ძაბვის კოჭა.

ეხლა რატომ გაწუხებთ, ნუ გაყვანილობა რომ სუბარუს ტკივილია ყველამ ვიცით და ვისმეს ხომ არ გიფიქრიათ, რომ პაუკი შეგეცვალათ მასეთი სისტემით???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Dec 21 2011, 15:38
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 21st December 2011 - 16:08) [snapback]345896[/snapback]
ბაბინების გადაკეთება მარტივად ხდება ტურბინიან ფორესტერებზე და ზოგადად DOHC(4 რასპრედვალიან) მატორებზე. 2 რასპრედვალიანებზე ცოტა რთული ამბავია. მთელი სირთულე გამოიხატება იმაში რომ ლეგასის ბაბინებს ჩიბუხების სიგრძე არ ჰყოფნის რომ სვეჩამდე ჩასწვდეს. ამისთვის არსებობს გამოსავალი: ფოლცვაგენის ბაბინები, უბრალოდ შტეკერებიც საჭიროა და დამატებით რადიატორებს უნდა ამ ბაბინებზე დამაგრება რომ არ გახურდეს.
რაც შეეხება ისკრის განაწილებას: ფორიკას ბაბინაში არის 2 დამოუკიდებელი კატუშკა და შესაბამისად 2 ცილიდრზე ერთად მიდის ისკრა, ზუსტად ასევე იქნება 4 ბაბინაზეც, ანუ 4-დან 2-ზე ერთად მივა ქარხნულ ბაბინაზე მიმავალი სიგნალი

მე რატომღაც მეგონა რომ ეკუ შესაცვლელი იქნებოდა....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
paatshark   ბაბინის გადაკეთება...   Dec 20 2011, 22:50
Black Jo   აბა რა ქონდა პაუკი...   Dec 20 2011, 23:09
maxo   paatshark "პრავოდკა...   Dec 20 2011, 23:18
paatshark  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge