![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 22-April 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,975 ![]() |
დიადო სუბოროლოგებო და უბრალო მოკვდავნო,
ამას წინათ ვნახე შედარებით ახალი ფორესტერი (მე მყავს 2000-იანი), ხოდა ჩემი ყურადღება მიიპყრო იმ ფაქტმა, რომ პაუკი არ ქონდა და თუ არ ვცდები, თითონ ჩიბუხზე ქონდა მაღალი ძაბვის კოჭა. ეხლა რატომ გაწუხებთ, ნუ გაყვანილობა რომ სუბარუს ტკივილია ყველამ ვიცით და ვისმეს ხომ არ გიფიქრიათ, რომ პაუკი შეგეცვალათ მასეთი სისტემით??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 21st December 2011 - 16:08) [snapback]345896[/snapback] ბაბინების გადაკეთება მარტივად ხდება ტურბინიან ფორესტერებზე და ზოგადად DOHC(4 რასპრედვალიან) მატორებზე. 2 რასპრედვალიანებზე ცოტა რთული ამბავია. მთელი სირთულე გამოიხატება იმაში რომ ლეგასის ბაბინებს ჩიბუხების სიგრძე არ ჰყოფნის რომ სვეჩამდე ჩასწვდეს. ამისთვის არსებობს გამოსავალი: ფოლცვაგენის ბაბინები, უბრალოდ შტეკერებიც საჭიროა და დამატებით რადიატორებს უნდა ამ ბაბინებზე დამაგრება რომ არ გახურდეს. რაც შეეხება ისკრის განაწილებას: ფორიკას ბაბინაში არის 2 დამოუკიდებელი კატუშკა და შესაბამისად 2 ცილიდრზე ერთად მიდის ისკრა, ზუსტად ასევე იქნება 4 ბაბინაზეც, ანუ 4-დან 2-ზე ერთად მივა ქარხნულ ბაბინაზე მიმავალი სიგნალი მე რატომღაც მეგონა რომ ეკუ შესაცვლელი იქნებოდა.... |
|
|
![]() ![]() |