IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბაბინის გადაკეთება...
paatshark
გამოხმაურება Dec 20 2011, 22:50
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 94
რეგისტრ.: 22-April 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,975




დიადო სუბოროლოგებო და უბრალო მოკვდავნო,

ამას წინათ ვნახე შედარებით ახალი ფორესტერი (მე მყავს 2000-იანი), ხოდა ჩემი ყურადღება მიიპყრო იმ ფაქტმა, რომ პაუკი არ ქონდა და თუ არ ვცდები, თითონ ჩიბუხზე ქონდა მაღალი ძაბვის კოჭა.

ეხლა რატომ გაწუხებთ, ნუ გაყვანილობა რომ სუბარუს ტკივილია ყველამ ვიცით და ვისმეს ხომ არ გიფიქრიათ, რომ პაუკი შეგეცვალათ მასეთი სისტემით???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Optimus Prime
გამოხმაურება Dec 21 2011, 18:47
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,267
რეგისტრ.: 7-July 11
მდებარ.: ქუთაისი
მომხმარებელი № 2,117




ხო მახო ახლა გამახსენდა პორშინების მუშაობის პრინციპი, ჯერ 2 მერე ისევ 2, ანუ, ძაან აადვილებს საქმეს biggrin.gif აი ოპელზე ვერ იზამ მასე ადვილად wink.gif ანუ გესაჭიროება, 4 ბაბინა სგ5 ის ან ლეგასის, შნურები და დედალ მამალი ჯეკები smile.gif ანუ სფ5-ის ბაბინის მუშაობის პრინციპი არის 1 და 2 ცილინდრი ერტად 3 და 4 ცილინდრი ერთად, აგერ სურათს დავდებ დაახლოებით წარმოდგენის შესაქმნელად

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
paatshark   ბაბინის გადაკეთება...   Dec 20 2011, 22:50
Black Jo   აბა რა ქონდა პაუკი...   Dec 20 2011, 23:09
maxo   paatshark "პრავოდკა...   Dec 20 2011, 23:18
paatshark  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge