IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> როგორ მოვუმატოთ ცხენის ძალები, რა თქმა უნდა სუბარუზე.
Mr.LeVaNi
გამოხმაურება Jul 16 2009, 13:22
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 28
რეგისტრ.: 15-July 09
მდებარ.: სანზონა
მომხმარებელი № 235




გაუმარჯოს კაი ხალხს,

როგორ შეიძლება მოვუმატოთ ცხენის ძალები Subaru Forester-ან IMPREZAZE ან თუნდაც LEGACY-ზე .

აერო დინამიურობის გაუმჯობესება,კიდევ არსებობს სპორტული სანთლები"სვეჩები",სპორტული ჰაერის ფილტრები,


კატალიზატორის ამოცლა vinsent.gif vinsent.gif vinsent.gif

უფრო მოშნი ტურბინის დაყენება,ბენზინის მიწოდების გაუმჯობესებული სისტემა,გლუშიწელის და მთლიანი სისტემის შეცვლა,

მოკლედ ვინც რა იცით ამ თემასთან დაკავშირებით იქნებ დაწეროთ და ჩვენც გაგვანათლოთ blink.gif crazy_pilot.gif crazy_pilot.gif crazy_pilot.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 14 2009, 10:47
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUB 300 @ 14th September 2009 - 10:32) [snapback]34465[/snapback]
მე პრაქტიკულად თუ არ მიუდექი ამ საკითხს ისე ვრაფერს ვგებულობ არ ვიცი ეს სისტემა
შეხვედრაზე თუ ამიხსნით კარგი იქნება

რა უნდა მაგის დაპარალელებას? ადრე დავაგდე სადღაც დაპარალელებისთვის საჭირო ვაკუუმის მილაკების სქემა.
მე მგონი არაფერი სქემაც არ უნდა, უბრალოდ მეორე ტურბინის ზასლონკების შლანგები პირდაიპრ უნდა მიაერთო ვაკუუმზე.
ჯერ უნდა მიაერთო მარტო ვიხლოპის რეგულირების ზასლონკის ვაკუუმი, მე მგონი ასე უფრო კარგად გამოვა. ანუ მეორე ტურბინაში მუდმივად შედიოდეს ვიხლოპი, მაგრამ ინტერქულერში კი არ უბერავდეს, არამედ ისევ ინტეიქში რომ აბრნებდეს და როცა საკმარის წნევას შექმნის ECU ავტომატურად გახსნის შემშვებ კლაპანს და დახურავ მეორე ტურბნის ბაიპასს, რაც შედეგად მოგცემს დიდ აჩქარებას, თუმცა სანამ ეს მოხდება, მანამდე მანქანა უტურბინოსავით ივლის.
თუ არ გინდა რომ დაელოდო მეორე ტურბინის 0.8 ბარს და გინდა რომ დავუშვათ 0.5-დან გაიხსნას შემშვების ზასლონკა, მაშინ შლანგში - რომელიც მიდის კოლექტორიდან წნავათა სხვაობის დატჩიკამდე - უნდა ჩადგეს რესტრიქტორი და წესით მაგით უნდა მოგვარედეს ეს ამბავიც.
მე მგონია რომ ამ ვარიანტმა უნდა გაამართლოს თუ არა და არსებობს მეორე ალტერნატივაც:
ანუ მუდმივად გაიხსნას გამონაბოლქვის და შემშვები ზასლონკები და მუდმივად დაიკეტოს მეორე ტურბინის ბაიპას კლაპანი.
ეს ნამდვილად იმუშავიბს თუმცა ამ შემთხვევაში ECU ვერ დაინახავს წნევათა სხვაობას და 66 კოდს ამოაგდებს პერიოდულად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rsk b4
გამოხმაურება Sep 14 2009, 17:11
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 243
რეგისტრ.: 20-May 09
მდებარ.: ძველი უბანი
მომხმარებელი № 103




ციტატა(maxouni @ Sep 14 2009, 11:47) [snapback]34491[/snapback]
რა უნდა მაგის დაპარალელებას? ადრე დავაგდე სადღაც დაპარალელებისთვის საჭირო ვაკუუმის მილაკების სქემა.
მე მგონი არაფერი სქემაც არ უნდა, უბრალოდ მეორე ტურბინის ზასლონკების შლანგები პირდაიპრ უნდა მიაერთო ვაკუუმზე.
ჯერ უნდა მიაერთო მარტო ვიხლოპის რეგულირების ზასლონკის ვაკუუმი, მე მგონი ასე უფრო კარგად გამოვა. ანუ მეორე ტურბინაში მუდმივად შედიოდეს ვიხლოპი, მაგრამ ინტერქულერში კი არ უბერავდეს, არამედ ისევ ინტეიქში რომ აბრნებდეს და როცა საკმარის წნევას შექმნის ECU ავტომატურად გახსნის შემშვებ კლაპანს და დახურავ მეორე ტურბნის ბაიპასს, რაც შედეგად მოგცემს დიდ აჩქარებას, თუმცა სანამ ეს მოხდება, მანამდე მანქანა უტურბინოსავით ივლის.
თუ არ გინდა რომ დაელოდო მეორე ტურბინის 0.8 ბარს და გინდა რომ დავუშვათ 0.5-დან გაიხსნას შემშვების ზასლონკა, მაშინ შლანგში - რომელიც მიდის კოლექტორიდან წნავათა სხვაობის დატჩიკამდე - უნდა ჩადგეს რესტრიქტორი და წესით მაგით უნდა მოგვარედეს ეს ამბავიც.
მე მგონია რომ ამ ვარიანტმა უნდა გაამართლოს თუ არა და არსებობს მეორე ალტერნატივაც:
ანუ მუდმივად გაიხსნას გამონაბოლქვის და შემშვები ზასლონკები და მუდმივად დაიკეტოს მეორე ტურბინის ბაიპას კლაპანი.
ეს ნამდვილად იმუშავიბს თუმცა ამ შემთხვევაში ECU ვერ დაინახავს წნევათა სხვაობას და 66 კოდს ამოაგდებს პერიოდულად.

ორჯერ ორივითააა რა!!!! rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Mr.LeVaNi   როგორ მოვუმატოთ ცხენის ძალები   Jul 16 2009, 13:22
Attic   ესეც სპორტული ფილტ...   Jul 16 2009, 13:28
Mr.LeVaNi   Attic ეგ თემები წავ...   Jul 16 2009, 13:43
Attic   Mr.LeVaNi შენ რეებიც ჩ...   Jul 16 2009, 13:57
subaruge  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge