IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბაბინის გადაკეთება...
paatshark
გამოხმაურება Dec 20 2011, 22:50
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 94
რეგისტრ.: 22-April 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,975




დიადო სუბოროლოგებო და უბრალო მოკვდავნო,

ამას წინათ ვნახე შედარებით ახალი ფორესტერი (მე მყავს 2000-იანი), ხოდა ჩემი ყურადღება მიიპყრო იმ ფაქტმა, რომ პაუკი არ ქონდა და თუ არ ვცდები, თითონ ჩიბუხზე ქონდა მაღალი ძაბვის კოჭა.

ეხლა რატომ გაწუხებთ, ნუ გაყვანილობა რომ სუბარუს ტკივილია ყველამ ვიცით და ვისმეს ხომ არ გიფიქრიათ, რომ პაუკი შეგეცვალათ მასეთი სისტემით???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
paatshark
გამოხმაურება Dec 23 2011, 17:07
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 94
რეგისტრ.: 22-April 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,975




დღეს გავიარე ელიავაზე, დაშლილებში და სამწუხაროდ ამერიკული ფორესტერის ჩიბუხის სიგრძის ბაბინიანი ჩიბუხი საკმაოდ ძნელი საშოვნელი აღმოჩნდა. სიგრძით სავარაუდოდ გამოდგება ფოლცვაგენ პასატის (შედარებით ახალი მოდელის) ჩიბუხი, აუდის ჩიბუხი (რომელიც ვერ ვნახე, მაგრამ ფოლცვაგენისა იგივეაო), ასევე მიცუბიში პაჯეროს ჩიბუხი, რომელიც სიგრძით კი კარგად გრძელი იყო, მაგრამ წვრილი იყო და შეიძლება დამაგრება იყოს პრობლემატური.

სამწუხაროდ ამ ყველა ჩიბუხის ფასი 100 ლარი იყო, თუმცა სიმართლე გითხრათ, რატომ უნდა გადაიხადო ნახმარ ჩიბუხში 100 ლარი, როცა თეგეტაში იგივე ჩიბუხი ახალი ღირს 100 ლარი, მითუმეტეს ფასდაკლებით 90 ლარი გამოვა smile.gif

მოკლედ ამ ექსპერიმენტის პირველი ნაბიჯები ასეთია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
paatshark   ბაბინის გადაკეთება...   Dec 20 2011, 22:50
Black Jo   აბა რა ქონდა პაუკი...   Dec 20 2011, 23:09
maxo   paatshark "პრავოდკა...   Dec 20 2011, 23:18
paatshark  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge