![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
წინა კვირაში მომიწია რამოდენიმეჯერ ჩასვლა და ჩამოსვლა დასავლეთში და აჭარაში.
ერთ დღესაც გავსინჯე ზეთი, 5 წუთი ვამუშავე მატორი, გავათბე და მერე შევამოწმე, მინიმუმ. ნუ ვიფიქრე ალბათ ძეთი მატორშია განაწილებული და მაგიტომაა ესეთქო. გავაჩერე 2 საათი მანქანა სწორ ადგილას და შევამოწმე ისევე - Full. წამოვედი თბილისში და დღეს დილას მანქანა დავქოქე თუ არა ეგრევე ჩავაქვრე. 5 წამიც არ ექნებოდა ნამუშევარი. შევამოწმე ზეთი და ისევ მინიმუმზეა. ამ ჯერად ჩავამატე 200 გრამი და ვნახე - Full. ეხლა თქვენი რჩევა მჭირდება. რამ შეიძლება შეჭამოს ზეთი გარდა მატორისა. დაქცევით არ აქცევს. რამდენად შეიძლება მოუხსნელ მატორზე კომპრესიის შემოწმება, არ ბოლავს მარა მაინც მინდა რო გამოვრიცხო ყველაფერი და კიდევ ერთი რამ. ისვრის გაშენიის დროს. კატალიზატორი გამოძრობილი მაქვს ორივე. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
მოკლედ სურათები არ გამოვიდა, მაგრამ ზეთი შევამოწმე და F-ზე ოდნა მაღლა იდგა, 2მმ, ეს ის 200 გრამი იქნება დილას რომ ჩავასხი. მერე დავქოქე და სადღაც 30 წამი ვამუშავე, ჩავაქვრე და შევამოწმე და F-ს ჩამომცდარი იყო. ნორმალურია ?
და კიდევ ერთი რამ, რამდენად ნორმალურია ის რომ ხანგრძლივი სიარულის შემდეგ გააჩერო მანქანა, ეგრევე ზეთი შეამოწმო და იყოს მინიმუმზე ქვემოთ. ესეც მატორის ხმა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ Aug 18 2009, 14:46) [snapback]27400[/snapback] მოკლედ სურათები არ გამოვიდა, მაგრამ ზეთი შევამოწმე და F-ზე ოდნა მაღლა იდგა, 2მმ, ეს ის 200 გრამი იქნება დილას რომ ჩავასხი. მერე დავქოქე და სადღაც 30 წამი ვამუშავე, ჩავაქვრე და შევამოწმე და F-ს ჩამომცდარი იყო. ნორმალურია ? და კიდევ ერთი რამ, რამდენად ნორმალურია ის რომ ხანგრძლივი სიარულის შემდეგ გააჩერო მანქანა, ეგრევე ზეთი შეამოწმო და იყოს მინიმუმზე ქვემოთ. ესეც მატორის ხმა ეგრეა, ოპოზიტს მომენტალურად ამოაქვს ზეთი კარტერიდან, როგროც კი დაქოქავ ![]() ![]() ზეთი უნდა შემოწმდეს გახურებულ ჩამქრალ ძრავზე აუცილებლად, ოღონდ რამდენიმე წუთი უნდა დააცადო რომ ზეთი ჩავიდეს კარტერში ![]() ![]() ხო, კიდევ, იდეალურად სწორ ზედაპირზე უნდა იდგეს მანქანა, ოპოზიტურ ძრავს ოდნავი დახრაც არ უყვარს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |