IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რამოდენიმე პრობლემა ძრავზე, ძეთი+ისვრის
TwinTurbo
გამოხმაურება Aug 18 2009, 08:09
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




წინა კვირაში მომიწია რამოდენიმეჯერ ჩასვლა და ჩამოსვლა დასავლეთში და აჭარაში.

ერთ დღესაც გავსინჯე ზეთი, 5 წუთი ვამუშავე მატორი, გავათბე და მერე შევამოწმე, მინიმუმ.
ნუ ვიფიქრე ალბათ ძეთი მატორშია განაწილებული და მაგიტომაა ესეთქო. გავაჩერე 2 საათი მანქანა სწორ ადგილას და შევამოწმე ისევე - Full. წამოვედი თბილისში და დღეს დილას მანქანა დავქოქე თუ არა ეგრევე ჩავაქვრე. 5 წამიც არ ექნებოდა ნამუშევარი. შევამოწმე ზეთი და ისევ მინიმუმზეა. ამ ჯერად ჩავამატე 200 გრამი და ვნახე - Full.

ეხლა თქვენი რჩევა მჭირდება. რამ შეიძლება შეჭამოს ზეთი გარდა მატორისა. დაქცევით არ აქცევს. რამდენად შეიძლება მოუხსნელ მატორზე კომპრესიის შემოწმება, არ ბოლავს მარა მაინც მინდა რო გამოვრიცხო ყველაფერი

და კიდევ ერთი რამ. ისვრის გაშენიის დროს. კატალიზატორი გამოძრობილი მაქვს ორივე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
TwinTurbo
გამოხმაურება Aug 18 2009, 12:46
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




მოკლედ სურათები არ გამოვიდა, მაგრამ ზეთი შევამოწმე და F-ზე ოდნა მაღლა იდგა, 2მმ, ეს ის 200 გრამი იქნება დილას რომ ჩავასხი. მერე დავქოქე და სადღაც 30 წამი ვამუშავე, ჩავაქვრე და შევამოწმე და F-ს ჩამომცდარი იყო. ნორმალურია ?

და კიდევ ერთი რამ, რამდენად ნორმალურია ის რომ ხანგრძლივი სიარულის შემდეგ გააჩერო მანქანა, ეგრევე ზეთი შეამოწმო და იყოს მინიმუმზე ქვემოთ.

ესეც მატორის ხმა

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 15 2009, 09:42
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(TwinTurbo @ Aug 18 2009, 14:46) [snapback]27400[/snapback]
მოკლედ სურათები არ გამოვიდა, მაგრამ ზეთი შევამოწმე და F-ზე ოდნა მაღლა იდგა, 2მმ, ეს ის 200 გრამი იქნება დილას რომ ჩავასხი. მერე დავქოქე და სადღაც 30 წამი ვამუშავე, ჩავაქვრე და შევამოწმე და F-ს ჩამომცდარი იყო. ნორმალურია ?

და კიდევ ერთი რამ, რამდენად ნორმალურია ის რომ ხანგრძლივი სიარულის შემდეგ გააჩერო მანქანა, ეგრევე ზეთი შეამოწმო და იყოს მინიმუმზე ქვემოთ.

ესეც მატორის ხმა


ეგრეა, ოპოზიტს მომენტალურად ამოაქვს ზეთი კარტერიდან, როგროც კი დაქოქავ smile.gif პატარა კარტერი აქვს და ზეთის დონეს მალევე ეტყობა smile.gif

ზეთი უნდა შემოწმდეს გახურებულ ჩამქრალ ძრავზე აუცილებლად, ოღონდ რამდენიმე წუთი უნდა დააცადო რომ ზეთი ჩავიდეს კარტერშიsmile.gif ცივზე თუ შეამოწმე, შეიძლება მაქსიმუმზე იდგეს, მაგრამ გახურებულზე უფრო მეტს აჩვენებდეს, F პოზიციის ზემოთ არის სპეციალური მეტკა და არცერთ შემთხვევაში მაგ მეტკის ზემოთ არ უნდა იყოს ზეთის დონე smile.gif

ხო, კიდევ, იდეალურად სწორ ზედაპირზე უნდა იდგეს მანქანა, ოპოზიტურ ძრავს ოდნავი დახრაც არ უყვარს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge