![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორც წესი ბევრის მწველი ს/20, 2500 აბაროტამდე მთლად კარგად ვერ ეწევა
თუ დაკვირვებიხართ ეს მხოლოდ ცხელ მატორზე ხდება თუ ცივზეც? დაახლოებით 80 გრადუსამდე კარგად დადის და 80-ის ზემოთ შტერდება თუ ნებისმიერ ტემპერატურამდე ასეა? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 13:34) [snapback]349992[/snapback] მგონი სულ დაივიწყე რა მახო ეს თემა. დავივიწყე კი არა და დავკარგე, ეს რომ გავხსენი მერე შვებულებაში გავედი და რეალურად ახლა გამოვფხიზლდი ![]() მოკლედ თუ ცივზე და ცხელზე გაწევაში სხვაობა იგრძნობა, ანუ თუ ცივზე (დახლოებით 70 გრადუსამდე) ჩავარდნები არ აქვს ეშველება. ანუ შენს მანქანას ეშველება და სხვების რა გითხრა. მე თუ მკითხავთ ზამთარში მოკლე დისტანციებზე სიარულისას 13 ლიტრის წვა არაა ბევრი და მანდ საშველიც არაფერია. შენი მანქანის საშველად დაგვჭირდება ნებისმიერი 10-12 ამპერიანი რელე და ჟიგულის ტემპერატურის დატჩიკი, რომელიც ვენტილატორებს რთავს. მერე ცოტა გიურზას დახმარება ამ ყველაფრის მონტაჟისთვის და ეგაა სულ, მერე ცხელზეც ისე ივლის როგორც ცივზე. რაც შეეხება ზაჟიგანიის გაპოზდნება, ეგ ვცადე რამოდენიმე მანქანაზე და შედეგი არ მოგვცა, შეიძლება იმიტომ რომ ზოგიერთ ეკუს გასაღების გამოძრობისას ავიწყდება რომ ზაჟიგანია გადავწიეთ და ხელახალი დაქოქვისას ისევ საწყის კუთხეებს უბრუნდება |
|
|
![]() ![]() |