გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 4 2012, 19:17
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 |
მოგესალმებით ყველას და მოგილოცავთ ახალ წელს, მრავალს დაესწარით
თავიდანვე ვიტყვი, რომ სუბარუსა და ფორესტერის დიდი მცოდნე არა ვარ. ამტომაც მჭირდება თქვენი დახმარება. მყავს 1997 წლის გამოშვების ოპელ ფრონტერა (2,2 ლ ძრავით, მექანიკა, 5 კარიანი). მინდა შევცვალო ახლით. თავიდანვე ვიტყვი, რომ არ მიყვარს მანქანის ტარების აგრესიული ფორმა. მანქანა ძირითადად ოჯახისათვის მჭირდება, ქალაქგარეთ გასასვლელად და ზაფხულში ზღვაზე გასასეირნებლად - ანუ ეკონომიური და კარგი გამავლობის მქონე. დიდი ფიქრის შემდეგ გადავწყვიტე ფორესტერის შეძენა. ჩემი აზრით ჩემთვის ოპტიმალური მანქანა ასე გამოიყურება: სუბარუ ფორესტერი - 2003 წლიდან - 2.0 ლ ძრავი - მექანიკა - მარცხენა საჭე (ქარხნული) - გავლილი უნდა ჰქონდეს არაუმეტეს 100000 კილომეტრისა (65000 მილი) მაქვს შემდეგი შეკითხვები: - რა დაჯდება ასეთი მანქანა; - ნორმალური ტარების შემთხვევაში ზემოთ აღნიშნული ტიპის მოდელს როგორი წვა ექნება (ქალაქი/შერეული/ტრასა); - სავალი ნაწილების გამძლეობის შეფასება; - ხშირად საცვლელი ნაწილები რაა ფორესტერში და შეძლებისდაგვარად რა ღირს; - ფორესტერის ნაწილების მაღაზია არის თუ არა თბილისში; - ზემოთ აღნიშნული მოდელის მახასიათებელი როგორია - მოდების სახე (სრული 50/50 ან სხვა), აქვს თუ არა უკანა თვლების ბლოკირება (ავტომატური თუ ხელით ჩასართავი); - და საერთოდ იქნებ დამიწეროთ მექანიკას მაქსიმალურად რა „ნავაროტები“ მოჰყვება ხადავოის ნაწილში. სალონის ნავაროტები არ მაინტერესებს, ვიცი რომ მაგნიტოფონი ყველას აქვს ძალიან ბევრი რამე კი დავწერე, მაგრამ ეს იმიტომაა, რომ არ მიყვარს გაუაზრებელი ქმედებები (ვის უყვარს როო ). წინასწარ გიხდით მადლობას დახმარებისათვის |
|
|
|
![]() |
Jan 4 2012, 21:24
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 |
სუბარუ ორხიდიანი მანქანა განაწილება ხდება შემდეგნაირად 50/50 -- 60 მდე, 90-10 ზე სხვა სიჩქარეზე, თუ არ გაცურებს ან სიტუაცია არ მოითხოვს, შედეგად ქალაქში გიწევს სულ ნელა სიარული, და ზოაგდად ტბილისში კი დაგიწვავს სულ უნდა გაჩერდე დაძრა, დაქოქე ჩააქრე, ეს ყველაფერი ზრდის საწვავის მოხმარების რაოდენობას...მექანიკამ წესით ნაკლებიც უნდა დაწვას...ჩემი ტურბინიანი ძველი მოდელი 9 ს წვავს ტრასაზე თუ 120 არ ავაცილე...ახალი მოდელი უტურბინო 2.0 მექანიკა დაწვასვ 8-ს ტრასაზე თუ ნელა ივლი, ქალაქში, რეალურად შესაძლებელია რო 10 იც დააწვევინო 100 კმ-ზე, გააჩნია როგორ ივლი მექანიკას. საერთოთ ნებზინზე მანქანს არცეთი არ წვასვ ცოტას, ოპელ კორსაცას თუ აგრესიულად ატარე დააწვევინებ 10 ლიტრს უპრობლემოდ თუნდაც 1.2 ძრავზე...მოკლედ იავრაუდე ქალაქში 10-12 ლიტრი პრებიუმი...
|
|
|
|