![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
მოგესალმებით ყველას და მოგილოცავთ ახალ წელს, მრავალს დაესწარით
![]() თავიდანვე ვიტყვი, რომ სუბარუსა და ფორესტერის დიდი მცოდნე არა ვარ. ამტომაც მჭირდება თქვენი დახმარება. მყავს 1997 წლის გამოშვების ოპელ ფრონტერა (2,2 ლ ძრავით, მექანიკა, 5 კარიანი). მინდა შევცვალო ახლით. თავიდანვე ვიტყვი, რომ არ მიყვარს მანქანის ტარების აგრესიული ფორმა. მანქანა ძირითადად ოჯახისათვის მჭირდება, ქალაქგარეთ გასასვლელად და ზაფხულში ზღვაზე გასასეირნებლად - ანუ ეკონომიური და კარგი გამავლობის მქონე. დიდი ფიქრის შემდეგ გადავწყვიტე ფორესტერის შეძენა. ჩემი აზრით ჩემთვის ოპტიმალური მანქანა ასე გამოიყურება: სუბარუ ფორესტერი - 2003 წლიდან - 2.0 ლ ძრავი - მექანიკა - მარცხენა საჭე (ქარხნული) - გავლილი უნდა ჰქონდეს არაუმეტეს 100000 კილომეტრისა (65000 მილი) მაქვს შემდეგი შეკითხვები: - რა დაჯდება ასეთი მანქანა; - ნორმალური ტარების შემთხვევაში ზემოთ აღნიშნული ტიპის მოდელს როგორი წვა ექნება (ქალაქი/შერეული/ტრასა); - სავალი ნაწილების გამძლეობის შეფასება; - ხშირად საცვლელი ნაწილები რაა ფორესტერში და შეძლებისდაგვარად რა ღირს; - ფორესტერის ნაწილების მაღაზია არის თუ არა თბილისში; - ზემოთ აღნიშნული მოდელის მახასიათებელი როგორია - მოდების სახე (სრული 50/50 ან სხვა), აქვს თუ არა უკანა თვლების ბლოკირება (ავტომატური თუ ხელით ჩასართავი); - და საერთოდ იქნებ დამიწეროთ მექანიკას მაქსიმალურად რა „ნავაროტები“ მოჰყვება ხადავოის ნაწილში. სალონის ნავაროტები არ მაინტერესებს, ვიცი რომ მაგნიტოფონი ყველას აქვს ![]() ძალიან ბევრი რამე კი დავწერე, მაგრამ ეს იმიტომაა, რომ არ მიყვარს გაუაზრებელი ქმედებები (ვის უყვარს როო ). წინასწარ გიხდით მადლობას დახმარებისათვის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
diego
ნუ ცდილობ შენ რაც ყველაზე ძაან გინდა ისეთი პასუხის მირებას წვაზე, ფორესტერს და მსგავსი კატეგორიის მანქანას როდესაც ყიდულობ, მზად უნდა იყო რომ ქალქში ნორმალური სიარულით დაგიწვავს 12 ლიტრს, თუ ნაკლებს დააწვევინებ და ხომ კაი... ![]() მე ფორესტერის მექანიკური კოლოფების გამოცდილებიდან გამომდინარე არ გირჩევ, ყოველთვის და ყველას ვურჩევ ავტომატს, ნუ ტიპტრონიკი ვაფშე სუპერია... წვას რაც შეეხება უმნიშვნელოა ის განსხვავება... ტრასაზე ერთმნიშვნელოვნად ცოტას წვავს ავტომატი... რადგან მისი მე-4 სიჩქარისგადაცემათა რიცხვი ნაკლებია ვიდრე მექანიკურის მე-5 სიჩქარისა და შესაბამისად ძრავის ერთნაირ აბაროტბზე ავტომატი ცოტა უფრო ჩქარა მიდის, რაც საბოლოო ჯამში წვაზე მოქმედებს მე ვაფშე ახალს გეტყვი: იყიდე 2003-4 წლიანი ტურბინიანი იაპონური ფორესტერი და ჩააგდე გაზი, სწრაფიც იქნება, ეკონომიურიც, ტევადიც და გამავლობაც სათანადო დონეზე... |
|
|