![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
მოგესალმებით ყველას და მოგილოცავთ ახალ წელს, მრავალს დაესწარით
![]() თავიდანვე ვიტყვი, რომ სუბარუსა და ფორესტერის დიდი მცოდნე არა ვარ. ამტომაც მჭირდება თქვენი დახმარება. მყავს 1997 წლის გამოშვების ოპელ ფრონტერა (2,2 ლ ძრავით, მექანიკა, 5 კარიანი). მინდა შევცვალო ახლით. თავიდანვე ვიტყვი, რომ არ მიყვარს მანქანის ტარების აგრესიული ფორმა. მანქანა ძირითადად ოჯახისათვის მჭირდება, ქალაქგარეთ გასასვლელად და ზაფხულში ზღვაზე გასასეირნებლად - ანუ ეკონომიური და კარგი გამავლობის მქონე. დიდი ფიქრის შემდეგ გადავწყვიტე ფორესტერის შეძენა. ჩემი აზრით ჩემთვის ოპტიმალური მანქანა ასე გამოიყურება: სუბარუ ფორესტერი - 2003 წლიდან - 2.0 ლ ძრავი - მექანიკა - მარცხენა საჭე (ქარხნული) - გავლილი უნდა ჰქონდეს არაუმეტეს 100000 კილომეტრისა (65000 მილი) მაქვს შემდეგი შეკითხვები: - რა დაჯდება ასეთი მანქანა; - ნორმალური ტარების შემთხვევაში ზემოთ აღნიშნული ტიპის მოდელს როგორი წვა ექნება (ქალაქი/შერეული/ტრასა); - სავალი ნაწილების გამძლეობის შეფასება; - ხშირად საცვლელი ნაწილები რაა ფორესტერში და შეძლებისდაგვარად რა ღირს; - ფორესტერის ნაწილების მაღაზია არის თუ არა თბილისში; - ზემოთ აღნიშნული მოდელის მახასიათებელი როგორია - მოდების სახე (სრული 50/50 ან სხვა), აქვს თუ არა უკანა თვლების ბლოკირება (ავტომატური თუ ხელით ჩასართავი); - და საერთოდ იქნებ დამიწეროთ მექანიკას მაქსიმალურად რა „ნავაროტები“ მოჰყვება ხადავოის ნაწილში. სალონის ნავაროტები არ მაინტერესებს, ვიცი რომ მაგნიტოფონი ყველას აქვს ![]() ძალიან ბევრი რამე კი დავწერე, მაგრამ ეს იმიტომაა, რომ არ მიყვარს გაუაზრებელი ქმედებები (ვის უყვარს როო ). წინასწარ გიხდით მადლობას დახმარებისათვის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
დილამშვიდობის ყველას
Forester76 ტურბინა და გაზი ერთად შესაძლებელია მერე? 2.5-ზე რომ გაზი დააყენო კაცმა ძალიან დააკლდება სიმძლავრეს? აღმართ-დაღმართებზე სიარულისას და საშუალო ტვირთისას (4 კაცი და 200-300 კგ ტვირთი)? სწრაფად სიარული არ მაინტერესებს (ტრასაზე მაქსიმუმ 120 ქალაქში მაქსიმუმ 80-ით დავდივარ, ყოველგვარი "დიორგანიების" გარეშე) ხო კიდევ სულ გამომრჩა: იაპონიიდან ჩამოყვანილი მანქანები რადიაციულად სახიფათო არაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(diego @ Jan 5 2012, 10:02) [snapback]350265[/snapback] დილამშვიდობის ყველას Forester76 ტურბინა და გაზი ერთად შესაძლებელია მერე? 2.5-ზე რომ გაზი დააყენო კაცმა ძალიან დააკლდება სიმძლავრეს? აღმართ-დაღმართებზე სიარულისას და საშუალო ტვირთისას (4 კაცი და 200-300 კგ ტვირთი)? სწრაფად სიარული არ მაინტერესებს (ტრასაზე მაქსიმუმ 120 ქალაქში მაქსიმუმ 80-ით დავდივარ, ყოველგვარი "დიორგანიების" გარეშე) ხო კიდევ სულ გამომრჩა: იაპონიიდან ჩამოყვანილი მანქანები რადიაციულად სახიფათო არაა? ტურბინა და გაზი ერთმანეთთან არაფერ კავსირში არაა, ანუ არანაირად არ უშლის ხელს. ტურბინა ჰაერს აწვდის ძრავს, საწვავს კი არა. რაც შეეხება რადიაციას,აგერ ძმაო რადიაციამდე ჩამოყვანილ მაშინას ვყიდი, 66 აქვს გავლილი და ინდა გაზი ჩააყენე და გინდა თვითმფრინავის ტურბინა ![]() ![]() P.S ბიდიში რეკლამაზე და ოფზე მარა ქე იცით რაფერ მიჭირს http://myauto.ge/car_details.php?car_id=3470604 |
|
|