![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 243 რეგისტრ.: 6-May 11 მდებარ.: pekini მომხმარებელი № 2,004 ![]() |
პირველ რიგში გილოცავთ ყველას ახალ წელს მრავალს დაესწარით!
მყავს იმპრეზა უკანა ბორბლები კრილოში უფრო შიგნით არის ვიდრე წინა და მინდა Wheel Spacer ით გამოწევა რამეს ხო არ დავაზიანებ უკანებზე უფრო დიდი ზომის Wheel Spacer ი რო დავაყენო ვიდრე წინ? 4X4 ზე როა მაგიტო ვკითხულობ ხიდს რამე პრობლემას ხო არ შეუქმნის? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაუარესება გაუკეთესებას რას ეძახით? როცა თანაბრად გაზრდი, ბალანსი არ შეიცვლება, ისე გაუარესდება მანევრი ოფსეტის გამო. თუ გინდა შეცვალო მანქანის თვისება ლიმიტზე მოხვევისას, უნდ შეცვალო კალეებიც სხვადასხვანაირად.
ზოგადად ამხელა ოფსეტში გაშვება არბილებს პადვესკას და ძალიან ცუდია სტანდარტული ამორტიზატორ/ზამბარისთვის, აფუჭებს ასფალტთან მოჭიდებას |
|
|
![]() ![]() |