გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 1 2009, 14:39
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(mixa @ 1st July 2009 - 15:21) [snapback]16493[/snapback] მექანიკები იყიდეთ და რთეთ რამდენიც გინდათ თბილისური სტატისტიკით მექანიკები 3-ჯერ მეტი ფუჭდება ვიდრე ავტომატები |
|
|
|
Sep 16 2009, 11:20
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 |
ციტატა(maxouni @ Jul 1 2009, 16:39) [snapback]16498[/snapback] თბილისური სტატისტიკით მექანიკები 3-ჯერ მეტი ფუჭდება ვიდრე ავტომატები იმიტომ კი არ ფუჭდება მერე რომ ცუდია. იმიტომ ფუჭდება რომ უაზროდ ტენიან სიჩქარეებში. BMჭ დან გადმოჯდებიან და BMჭ კარობკა გონიათ და ცეპლენიის გარეშე გადაიტან და კრახხ ავტომატიკა ეხლა იმიტომ ვიყიდე რო მექანიკა რო მეყიდა უეჭველი 2 თვეში გავაფუჭებდი კარობკას ჩემი ამბავი რო ვიცი. სივიკზე ავტომატიკა და როვერზე მექანიკა მომსპარი მაქვს უკვე ჩემს ცხოვრებაში და BMჭ Z3 ზეც მოვსპე 3 სიჩქარის სინქრონიზატორი, ხანდახან უნიჭოდ ვურთავ ხოლმე და |
|
|
|