IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> SUBARU LEGACY B4 RSK, NEW მხეც :)))
GeNeRaL
გამოხმაურება Dec 12 2011, 12:10
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,030
რეგისტრ.: 8-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 75




ნიკი: GeNeRaL
სახელი : მიშა
ავტომობილი: SUBARU LEGACY B4 RSK
ძრავი: EJ206 TWIN TURBO
წელი: 2001

დანარჩენი სურათებში smile.gif












Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2012, 22:58
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა
ყველა ტიპტრონიკი D-თი 5სიჩქარიანია ხოლო ტიპტრონიკით 4!!!! იმედია არავინ შემედავება იმიტო რო უეჭველი ვიცი და გამომიცდია

TANDILA

ახლა არ გადამრიო, მეორე ტიპტრონიკი მყავს უკვე და 5 სიჩქარე პირველად გავიგე biggrin.gif RSK-ზეც და კროსსპორტზეც ზუსტად ერთნაირი 4-სიჩქარიანი ტიპტრონიკები დგას, რანაირ რეჟიმშიც გინდა ამუშავე, 4-იანია ყველგან smile.gif



ციტატა
რულიდან კარგად რთავს"? ხალხი არ ხართ, ვინმეს ტიპტრონიკი არ გყავთ რომ გამატაროთ???

GeNeRaL

საიდანაც გინდა გადართე, გინდა რულიდან გინდა რიჩაგიდან, ერთნაირად რთავს smile.gif

ტიპტრონიკის რეჟიმში უფრო აგრესიულად მუშაობს კარობკა, აბაროტები რედლაინზე გადაჰყავს სანამ შენ თვითონ არ გადართავ სიჩქარეს smile.gif

ციტატა
უფრო იცი როგორ შვება ესე 80ზე რო გადართავ ტიპტრონიკზე ტახომეტრი ეგერევე ვარდება მაღლა და 4იანს გიწერს

TANDILA
ეგ არ არის მეხუთე სიჩქარე, ეგ არის ჰიდროტრანსფორმატორის ბლოკირების რეჟიმი რომელიც მხოლოდ D-ში მუშაობს, ტიპტრონიკის რეჟიმში ჰიდროტრანსფორმატორი არასოდეს ბლოკირდება იმიტომ რომ ეგ არის საგონკაო რეჟიმი და ეკონომია ჰკიდია biggrin.gif

ჰიდროტრანსფორმატორის ბლოკირების გათიშვის დროს (ანუ ტიპტრონიკში რომ გადააგდებ) აბაროტები ოდნავ ადის ზემოთ იმიტომ რომ ჰიდროტრანსფორმატორის ბლოკირება ხისტია და ნაკლები დანაკარგები აქვს, შესაბამისად უფრო მეტი თორქი გადაეცემა ბორბლებს და უფრო დაბალი აბაროტები სჭირდება სიჩქარის შესანარჩუნებლად, ხოლო როცა ბლოკირება გამორთულია, ჰიდროგადაცემაში სიმძლავრის დანაკარგები იზრდება და მატორს მეტ აბაროტებზე უწევს მუშაობა smile.gif

ასე რომ არავითარი მეხუთე სიჩქარე, ეგ არის ჰიდროტრანსფორმატორის ბლოკირება მეოთხეში თანაბარი სიჩქარით მოძრაობის დროს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
GeNeRaL   SUBARU LEGACY B4 RSK   Dec 12 2011, 12:10
gentoo   კარგი მანქანაა და ...   Dec 12 2011, 12:15
shreketa   მაგარ ვიდზეა..კარგ...   Dec 12 2011, 12:23
GeNeRaL   მადლობა მადლობა.... ...   Dec 12 2011, 12:26
Gianni   ძრავს რა ჭირს? რა ჯ...   Dec 12 2011, 12:27
TRULOVI   ვაარა კაი რამეა მო...   Dec 12 2011, 12:38
GeNeRaL   TRULOVI არ ვიცი, მე რა...   Dec 12 2011, 12:44
SNIKERSA   გილოცავ   Dec 12 2011, 12:44
giurza   კარგია მსვიდობაში ...   Dec 12 2011, 12:53
shreketa  
  Dec 12 2011, 19:06
SHATUNICHI   არა რა, მაგარია ლეგ...   Dec 12 2011, 19:51
GeNeRaL   Niklolozi იცოცხლე. ნეტ...   Dec 12 2011, 20:34
SIT-STI   გილოცაავ სულ მწვან...   Dec 12 2011, 20:43
gentoo   GeNeRaL ჩემს ძრავს მ...   Dec 12 2011, 22:11
Black Jo  
ციტატ...   Jan 6 2012, 22:58
TANDILA   PAINKILLER

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge