![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(gigizura @ 14th May 2009 - 19:05) [snapback]3476[/snapback] მაინც არ ხმარობ ტურბოს რას ბრძანებ ![]() ![]() ![]() ციტატა(gigizura @ 14th May 2009 - 19:05) [snapback]3476[/snapback] ამ ფორუმელ ბაალს კითხე ეგ აწვევინებს 11 ლიტრას და გასწავლის ეგ აქ თქვა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
ციტატა(cladhed @ May 14 2009, 19:15) [snapback]3477[/snapback] რას ბრძანებ აქ არა მეორე ფორუმზე, ფორუმ გე ზე, 11 ლიტრა არვიცი მარა, სიარულის მანერას დიდი მნიშვნელობა აქვს, პლავნათ უნდა დააჭირო გაზსს, ანუ ნელ ნელა უნდა შეაპარო რაა, მასეთი სიარულის მანერას მიეჩვევი და შედარებით ნაკლებს დაგიწვავს, 2 ლიტრაში იქნება განსხვავება, ჩემ პრაკტიკაში მასეა, ისე ეკოს სუპერს თუ ასხავ მალე იწვება, რომპეტროლის პრემიუმ ეფ იქსი სცადე, (ან ვისოლის პრემიუმი) რუსულ ფორუმზე ბევრგან წამიკითხია რომ პრემიუმზე უფრო ცოტას წვავს ვიდრე სუპერზე, გაფუჭებით კი პრემიუმი ნაღდად არ გააფუჭებს ძრავს..![]() ![]() ![]() ეგ აქ თქვა? ჰო და კიდევ მატორს ნუ გაახურებ ბევრს, მაქსიმუმ 1 წუთი, მეტი არ არის საჭირო თვითონ გახურდება სიარულში, (ეს მე არ მომიგონებია, ვისაც ესმის მაგრად იმის რჩევაა, მევლუდ მელაძეს ვგულისხმობ) |
|
|
![]() ![]() |