![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 16-September 09 მომხმარებელი № 393 ![]() |
გაგიმარჯოთ.
სუბარუ ლეგასი ძალიან მომწონს, მაგრამ რაღაც-რაღაცეები მაინტერესებს. ამაზე უკეთეს ადგილას ვერსად შევიდოდი თემის გასახსნელად ![]() მოკლედ, აი ამ მანქანის ჩამოყვანა მინდა: http://autopatrul.ru/m?name=catalog&md...5&rec=31221 ძალიან კარგია 260 ცხენი, მაგრამ ყოველდღე რუსთავ-თბილისს შორის მომიწევს მგზავრობა და ცოტა წვის პრობლემა მაწუხებს. რადგანაც ტვინ ტურბოს ხარჯზე აქვს ამდენი ცხენი. ხომ არ აქვს მანქანას რამე ისეთი სიარულის რეჟიმი, როცა ტურბინა გამორთული იქნება? ანუ რაღაც "Sport" ღილაკი რომ იყოს გადამრთველის პონტში. ასეთ შემთხვევაში შერეულზე რამდენს დაწვავს დაახლოებით? კიდე, ძალიან მაგარი ძრავები აქვს ლეგასიებს, მაგრამ ბევრი ამბობს ლეგასიებს და იმპრეზებს ძრავები მალე უსტუკდებათო. ანუ მაგ მხრივ BMW სჯობს. თან იშვიათად მინახავს აუქციონებზე 130K ზე მეტი გარბენის მქონე მანქანები. ჰოდა დაახლოებით, როდის დგება მაგისი საშიშროება, ანუ რამდენი გარბენის ფარგლებშია რეკომენდირებული ყუდვა ფასი/ხარისხის თვალსაზრისით? იასნა გამართლებაზეა როგორი ნახმარი შეგხვდება, მაგრამ მაინც, ზოგადად მაინტერესებს. სულ ეს იყო რაც მაინტერესებს. გმადლობთ ყურადღებისათვის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
ციტატა(ლაშა @ Sep 16 2009, 19:47) [snapback]35177[/snapback] გაგიმარჯოთ. სუბარუ ლეგასი ძალიან მომწონს, მაგრამ რაღაც-რაღაცეები მაინტერესებს. ამაზე უკეთეს ადგილას ვერსად შევიდოდი თემის გასახსნელად ![]() მოკლედ, აი ამ მანქანის ჩამოყვანა მინდა: http://autopatrul.ru/m?name=catalog&md...5&rec=31221 ძალიან კარგია 260 ცხენი, მაგრამ ყოველდღე რუსთავ-თბილისს შორის მომიწევს მგზავრობა და ცოტა წვის პრობლემა მაწუხებს. რადგანაც ტვინ ტურბოს ხარჯზე აქვს ამდენი ცხენი. ხომ არ აქვს მანქანას რამე ისეთი სიარულის რეჟიმი, როცა ტურბინა გამორთული იქნება? ანუ რაღაც "Sport" ღილაკი რომ იყოს გადამრთველის პონტში. ასეთ შემთხვევაში შერეულზე რამდენს დაწვავს დაახლოებით? კიდე, ძალიან მაგარი ძრავები აქვს ლეგასიებს, მაგრამ ბევრი ამბობს ლეგასიებს და იმპრეზებს ძრავები მალე უსტუკდებათო. ანუ მაგ მხრივ BMW სჯობს. თან იშვიათად მინახავს აუქციონებზე 130K ზე მეტი გარბენის მქონე მანქანები. ჰოდა დაახლოებით, როდის დგება მაგისი საშიშროება, ანუ რამდენი გარბენის ფარგლებშია რეკომენდირებული ყუდვა ფასი/ხარისხის თვალსაზრისით? იასნა გამართლებაზეა როგორი ნახმარი შეგხვდება, მაგრამ მაინც, ზოგადად მაინტერესებს. ისე არ ჩააჭირო ბოლომდე არ დაგიწვავვს ბევრს,მარა ვიცი ცდუნებას ვერ გაუზლებ და მაინც მოგინდება ხოლმე გაზაობა ![]() ![]() ![]() სულ ეს იყო რაც მაინტერესებს. გმადლობთ ყურადღებისათვის ![]() იცი რა კარგი შეგრძნებაა ტურბინიანი ლეგასი რო გყავს და BMW ებს რო ატირებ? მაგარი მანქანებია თავის ძრავითურთ! ბენზინს რაც შეეხება,ცოტა მეტს კი დაწვავს მარა სამაგიეროდ ისეთს გასიამოვნებს რო რავიცი.....აბა უტურბინო ლეგასი რაგაც........ბენზინის გამო თუ შეიკავებ თავს თორე დანარჩენი რავიცი... მაგარია ლეგასი მაგარიიიიი.. უკეთ ვისაც ლეგასი ყავთ ისინი გიპასუხებენ |
|
|
![]() ![]() |