![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ფასი 6000$
შესაძლებელია სტოკი მუხრუჭებით და სტანდარტული ფორესტერის 16-იანი დისკებით/უბრალო საბურავებით გაყიდვა, მაგ შემთხვევაში ფასი იქნება 5500$ (BBS/BLIZZAK დისკ/ საბურავები სუბჩიკას უნდა ძალიან ![]() მონაცემები: 2.0 Turbo, AVCS, 220 ცხენი, 309nm თორქი, ტიპტრონიკი (SportShift), VTD, LSD, ქარხნული ბიქსენონი, ალკანტარას სალონი, ქარხნული 6-დისკიანი მაგნიტოლა + ქარხნული აქტიური საბფუფერი. გარბენი 177.000 (რომ ჩამოვიყვანე ჰქონდა 165.000), ჩამოყვანისთანავე გამოცვლილი აქვს ტურბინა (ტურბინას აქვს 110.000 გარბენი, იდეალურად მუშაობს, ბუსტავს 1 ბარს სტაბილურად, 1.1-ს პიკებზე). ტექნიკურად სრულიად გამართულია (თუ რამე წვრილმანი იქნება, აუცილებლად გამოვასწორებ) ვიზუალურად კი ჩანს სურათებშიც, კორპუსზე პატარა ნაკაწრები აქვს და მცირე შეუმჩნეველი შეღუნულობები, წინა ბამპერზე რაც აქვს ეგეც ჩანს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(sandroia @ Jan 11 2012, 13:25) [snapback]352404[/snapback] PAINKILLER თვეში 3-4-ს გავდივარ ![]() ![]() ამოვწიო თემა, ამოწეულია მარა მაინც ![]() მაგდენს რომ დადიხარ იმიტომაც გიყენია გაზი და კაკრაზ საშენო მანქანაა ![]() ![]() ციტატა(sandroia @ Jan 11 2012, 14:06) [snapback]352418[/snapback] karoche მე უფრო ჩამოყვანას ვფიქრობდი, ნუ ესეც კაი ვარიანტია, მარა დიდი აქვს გარბენი და მე ჩემი სიარულით უფრო მალე ამოვხდი სულს, ეგ მაფიქრებს ![]() და ყველაზე ძაან რაც მაჩერებს არის ჩემი მანქანის გაყიდვა, ვერ ვიტან გაყიდვის პროცედურებს არაფერი დიდი გარბენი არა აქვს, ავტომატიკისთვის და მითუმეტეს ელექტროდროსელიანი ძრავისთვის ეს გარბენი არაფერია, მითუმეტეს რომ ტურბინა გამოცვლილი აქვს ![]() შენი სიძის მანქანას რამდენი აქვს გარბენი, ეგ რომ დაწერო შეიძლება აქ ვინმეს ინფარქტი მოუვიდეს ![]() გაყიდვის პროცედურას კი ვერავინ ვერ იტანს რა თქმა უნდა, მაგრამ როცა უკეთესი მანქანის გამო ყიდი, ეგ ბევრად სასიამოვნო პროცედურაა, ბევრჯერ გამომიცდია და ეგრეა ნამდვილად ![]() ![]() ციტატა(karoche @ Jan 11 2012, 13:45) [snapback]352410[/snapback] sandroia თუ რეალურად მანქანის შეცვლას ფიქრობთ, კი გაქვთ გამოცდილება დათოსგან ყიდვის და თუ დადებითია ეგ გამოცდილება, რაღა ფიქრი უნდა მაშინ? ![]() ეზარება მაგას, უეჭველი ვიცი, რაჭველი კაცია და ცოტა მძიმე-მძიმედ იღებს გადაწყვეტილებებს ![]() თან კარგი პირობებით მივცემ მანქანას, ბიძაშვილია ბოლოსდაბოლოს ![]() ციტატა(maxouni @ Jan 11 2012, 14:00) [snapback]352415[/snapback] თანაც 1 ბაინიანზე 2 სვეჩზე ერთდროულად მიდის ისკრა და 4 ბაბინიანზე მხოლოდ ერთზე მიდის, უფრო ზუსტად რომ ვთქვათ 1 ბაბინიანზე ყოველ მეორე ბრუნზე 2 სვეჩზე ერთდროულად ურტყამს, ანუ 2+2 და 4 ბაბინიანზე ძრავის თითო ბრუნზე თითო ისკრაა თითო სვეჩზე ანი 1+1+1+1, შესაბანუსად სვეჩებიც 2-ჯერ მეტს მუშაობს ვიდრე ცალ ბაბინიანზე. ეს საკმაოპდ აქტუალურია გაზზე მომუშავე მენანებისთვისმ, რომლებსაც ისედაც ხშირად სჭირდებათ სვეჩების ცვლა მაიცა ახლა ვერ გავიგე, ისკრა როდის უნდა დაარტყას ეგ ბაბინების რაოდენობაზე რანაირად არის დამოკიდებული??? 4 ცილინდრიანი ბოქსერის ტაქტები ყველა ერთნაირი არ არის? სხვა ტაქტში ხომ არ დაარტყავს ისკრას? ან ჩერეზ 1 ბრუნის გამოტოვებით ხომ არ მისცემს, ეგრე ხომ ნახევარი ბენზინი ტყუილად გავა ცილინდრიდან?? რაღაც ვერ გავიგე მაგრამ არა უშავს ![]() ისე მგონი გამოჩნდა ჩემი მანქანის მსურველი, ჯერ ფინანსების საკითხს არკვევს და იმედია გამოვა რამე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|