![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
ტურბო მანქანა ვისაც ყავს ალბათ ყველას გიფიქრიათ ბუსთ ლიქი ხომ არ მაქვსო , ერთმა ამერიკელმა მოიფიქრა ბიუჯეტნი ვარიანტი , სურათებს თუ შეხედავთ მიხვდებით რომ მარტივია ძალიან . ასევე თქვენ ნახავთ მაგ ტესტერის ქართულ ვარიანტს კვლავ კანალიზაციის ტრუბის გამოყენებით
![]() 2" to 1.5" ელასტიური რეზინის მუფტა თუ რა ქვია არ ვიცი ![]() ![]() 2" პლასტიკის ნარეზნოი საცობი ![]() ყველაფერი ერთად ესე გამოიყურება ![]() ვაკეთებთ ხვრელს , ვაწებებთ შიგნით პიპკას ეპოქსიდით ![]() შემდეგ ვსვავთ და ვაწებებთ ამ კონსტრუქციას რეზინის მუფტაში ![]() ![]() ვახამუტებთ იმ ადგილას სადაც საცობია ![]() ვხსნით მანქანაზე ინთეიქს ტურბინამდე ![]() და ვაკაჩავებთ ჰაერს კომპრესორით ![]() ვქმნით იმ წნევას რომელზეც თქვენ ძირითადათ დადიხართ , ვთიშავთ კომპრესორს , მერე ვუსმენთ სადმე ხო არ სისინებს და შემდგომ ვიღებთ საპნიან წყალს და ვასხავთ შეერთებებში და ყველა იმ ადგილას სადაც ხაერი გადის , ფაიფინგიდან დაწყებული და ყველა ვაკუუმის ტრუბკით დამთავრებული. აი ეს არის ქართული ვარიანტი რომელიც გააკეთა ერთმა ჩემმა ახლობელმა , მაგაზე სილიკონის მუფტა გვინდა წამოვაცვათ და ისე მივამაგროთ ტურბოზე , ჯერ არ გაგვიტესტავს , არ ვიცი გაუძლებს თუ არა ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Svansky
და 0.8 ბარს თუ უბერავს მაშინ რა პრობლემააა? მთავარია მესამეში რომ გადართავ და ბუსტს თუ დაიჭერს 0.8 ბარს პასტაიანნად გაჭიმული ეეე მაშინ არის მაგარი ![]() ტურბოიამა, ტურბოლაგი არის ის მომენტი როცა ტურბინა გაზის პედლის დროს ბოლომდე ჩაჭერილზე დაბალ აბაროტზე ვერ ტრიალდება ტურბინა და სანამ ბუსტზე გამოვა ეგ დრო არის ტურბოლაგი, ლეგასებს ეგ ტურბო ლაგი ერთი ტურბინიდან მეორე ტურბინაზე გადართვის დროს აქვს ![]() |
|
|
![]() ![]() |