გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 16 2010, 22:13
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 |
ტურბო მანქანა ვისაც ყავს ალბათ ყველას გიფიქრიათ ბუსთ ლიქი ხომ არ მაქვსო , ერთმა ამერიკელმა მოიფიქრა ბიუჯეტნი ვარიანტი , სურათებს თუ შეხედავთ მიხვდებით რომ მარტივია ძალიან . ასევე თქვენ ნახავთ მაგ ტესტერის ქართულ ვარიანტს კვლავ კანალიზაციის ტრუბის გამოყენებით
2" to 1.5" ელასტიური რეზინის მუფტა თუ რა ქვია არ ვიცი ![]() 2" პლასტიკის ნარეზნოი საცობი ![]() ყველაფერი ერთად ესე გამოიყურება ![]() ვაკეთებთ ხვრელს , ვაწებებთ შიგნით პიპკას ეპოქსიდით ![]() შემდეგ ვსვავთ და ვაწებებთ ამ კონსტრუქციას რეზინის მუფტაში ![]() ![]() ვახამუტებთ იმ ადგილას სადაც საცობია ![]() ვხსნით მანქანაზე ინთეიქს ტურბინამდე ![]() და ვაკაჩავებთ ჰაერს კომპრესორით ![]() ვქმნით იმ წნევას რომელზეც თქვენ ძირითადათ დადიხართ , ვთიშავთ კომპრესორს , მერე ვუსმენთ სადმე ხო არ სისინებს და შემდგომ ვიღებთ საპნიან წყალს და ვასხავთ შეერთებებში და ყველა იმ ადგილას სადაც ხაერი გადის , ფაიფინგიდან დაწყებული და ყველა ვაკუუმის ტრუბკით დამთავრებული. აი ეს არის ქართული ვარიანტი რომელიც გააკეთა ერთმა ჩემმა ახლობელმა , მაგაზე სილიკონის მუფტა გვინდა წამოვაცვათ და ისე მივამაგროთ ტურბოზე , ჯერ არ გაგვიტესტავს , არ ვიცი გაუძლებს თუ არა ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
Jan 14 2012, 00:21
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
0.6 უნდა იყოს. ყველა ელექტრო მოწყობილობა გათიშე. გაბარიტი, კონდიციონერი, მაფონი და ა.შ
და ბოლომდე გამთბარი უნდა იყოს ძრავი. ვაკუუმი ძრავში იქმნება როგორ ანუ პორშინი რომ ჩადის დაბლა იწოვს ჰაერს და ვაკუუმიც აქედან მოდის. თუ კოლიცო არ გივარგა მაშინ არ იქნება ძრავი ჰერმეტიული და იმდენ ჰაერს ვერ დააკაჩავებს ეს ერთი თეორია. შეიძლება ჰაერ იღებს საიდანღაც, მაგრამ ეგ რამდენად იმოქმედებს ვაუუკმზე არ ვიცი. პირველ რიგში ხალასტოი ხოდის რეგულატორს შევამოწმებდი და დროსელს. დაუბერავ კომპრესორით ჰაერის ფილტრს ჩახსნი და იმაზე დასვავ და გაიგებ სადმე დიდი ლიკი თუ გაქვს. რამდენი ხანია დავდივარ ასე უკვე. რაც ვიყიდე იმის მერე ვცდილობდი მომეგვარებინა ეს პრობლემა. maxouni-სთან დავლოგე და იმის მერე რამდენი ხანი გავიდა ეხლა მოგავგვარე ეს პრობლემა. იმიტორო ბოლოს უკვე საერტოდ ვერ დადიოდა. ჰაერის ფილტრიც რომ გამორიცხო შეგიძლია ცოტა ხანი საერთოდ ამოიღო. ისეთ სუფთა ადგილზე ნახე, მტვერი რომ არი იყოს და დიდი ხანი არ ამუშაო. მაგით გამორიცხავ ფილტრს. მარტო შლანგის ჩახსნით ვერ გაიგებ. პრაკლადკა რომ აპარებდეს დააგდებდა 0.6-ზე დაბლა. შლანგის ჩახსნით ცივზე შეიძლება აბაროტი შეიცვალოს და ჩაქრეს კიდეც. მაგრამ რომ გამოაძრობ ხხ დაჩიკი ეგრევე დაინახავს მაგას და შეეცდება მეტი ჰაერი შეუშვას რომ წნევა არ დაეწეს. სადმე დიდი ლიკი თუ გაქვს მაგ შემთხვევაში (ჩემი აზრით) დაეცემა წნევა. შლანგით მარტო -არა. აქ რომ იყო დაგეხმარებოდნენ ბიჭები ზევით ბოქსებში და უწამლებდნენ 5 წუთში. მეც დაგეხმარებოდი რომ შემეძლოს მარა |
|
|
|
Gazman ბუსთ ლიქის ტესტერი Jan 16 2010, 22:13
RACKER ვა მაგარი რამეა.
მა... Jan 16 2010, 22:24
hyberlevan მაგარი რამეა... ისე ... Jan 17 2010, 12:45
Baal hyberlevan
კი გაზომავ ... Jan 17 2010, 12:48
hyberlevan Baal
ნახადუ რატო? რ... Jan 17 2010, 12:56
Baal hyberlevan
არა, საპნია... Jan 17 2010, 13:04
hyberlevan Baal
:D
სხვა რამეს გ... Jan 17 2010, 13:07
RACKER ლევანი სხვა რამეს ... Jan 17 2010, 13:18
bako რად უნდა ამდენი კმ... Jan 17 2010, 16:09
Gazman რო ჩაბერავ წნევა ნ... Jan 17 2010, 16:09
maxouni მშვენიერი რამეა, მ... Jan 17 2010, 20:23
Baal maxouni
ეეე, შენ ძაან ... Jan 17 2010, 20:28
maxouni
![]() ![]() |