![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
ტურბო მანქანა ვისაც ყავს ალბათ ყველას გიფიქრიათ ბუსთ ლიქი ხომ არ მაქვსო , ერთმა ამერიკელმა მოიფიქრა ბიუჯეტნი ვარიანტი , სურათებს თუ შეხედავთ მიხვდებით რომ მარტივია ძალიან . ასევე თქვენ ნახავთ მაგ ტესტერის ქართულ ვარიანტს კვლავ კანალიზაციის ტრუბის გამოყენებით
![]() 2" to 1.5" ელასტიური რეზინის მუფტა თუ რა ქვია არ ვიცი ![]() ![]() 2" პლასტიკის ნარეზნოი საცობი ![]() ყველაფერი ერთად ესე გამოიყურება ![]() ვაკეთებთ ხვრელს , ვაწებებთ შიგნით პიპკას ეპოქსიდით ![]() შემდეგ ვსვავთ და ვაწებებთ ამ კონსტრუქციას რეზინის მუფტაში ![]() ![]() ვახამუტებთ იმ ადგილას სადაც საცობია ![]() ვხსნით მანქანაზე ინთეიქს ტურბინამდე ![]() და ვაკაჩავებთ ჰაერს კომპრესორით ![]() ვქმნით იმ წნევას რომელზეც თქვენ ძირითადათ დადიხართ , ვთიშავთ კომპრესორს , მერე ვუსმენთ სადმე ხო არ სისინებს და შემდგომ ვიღებთ საპნიან წყალს და ვასხავთ შეერთებებში და ყველა იმ ადგილას სადაც ხაერი გადის , ფაიფინგიდან დაწყებული და ყველა ვაკუუმის ტრუბკით დამთავრებული. აი ეს არის ქართული ვარიანტი რომელიც გააკეთა ერთმა ჩემმა ახლობელმა , მაგაზე სილიკონის მუფტა გვინდა წამოვაცვათ და ისე მივამაგროთ ტურბოზე , ჯერ არ გაგვიტესტავს , არ ვიცი გაუძლებს თუ არა ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
არა კოლცო როცა დამჯდარია ვაკუუმს ვერ ქმნის.
და ხალასტოიზე ვედროებით ჩადის ბენზინი კალტელში, ასევე ზეტს წვავს და ა.შ ბუსტი, დაბერბვა და რამე ძღავს არ ეხება - ტურბინის საქმეა ეგ. ვააკუუმმმის შექმნა არის კოლცოს საქმე. აი შპრიცს რომ აიღებ და უკან რომ მოქაჩავ შიგნით ჰაერი ხომ შედის წნევით იგივეა ესეც. რომ აპარებდეს ჰაერს შპრიცი მაინც შეიცოვს. ეგრე ძრავიც. მატორი არის ჰაერის ტუმბო მეტი არაფერი. ისრუტავს ჰაერს (და ბენზინს) კუმშავს როგორც შეუძლია, აფეთქებს (უფრო სწორედ წვავს) და გამონაბოლქვში გადის. ესაა 4 ტაქტი. ბუსტზე არ იმოქმედებს კოცლოები. ჯერ ერთი ტურბინას უფრო ჩქარა მოუწევს ტრიალი. სანამ 1 ბარამდე არ ავა იქაამდე არ ჩEრდება ტურბინა, რომ ავა საჭირო წნევაზე მერე შენელებას იწყებს. მაგას კომპიუტერი აკონტროლებს. ასერომ ვერ გაიგებ ტურბინით კოლცოების ამბავს. აი კოლცოები, კლაპნები, კლაპნის ნაპრავლაუში თუ რაც ქვია ეგ თუ მორყეული მაქედან ჰაერს გააპარებს, ინთექის ტაქტზე და კომპრესიის ტაქტზეც. ვერც კომპრესიას დაიჭერს და ვერც ვააკუუმს. დანარჩენი ნაღდად არ ვიცი და ტექნიკურში იკითხე და უფრო მცოდნეები გეტყვია. ეს თემა ვაკუუმზეა და ჰაერის შეშვებაზე. ასევე არსებობს leak down და კომპრესიის ტესტები, რომელიც ძალიან ბევრ რამე გეტყვის. კომპრესიის საზმომი 20 ლარი ღირს და leak down ტესტერს ვერ იშოვი აქ მე მგონი. ეგეც არ ღირს ძვირი. მაგით გაიგებ ზუსტად კლპანებიდან აპარებს, კოლცოებით თუ ხი.ზ კიდე საიდან. ![]() ხო დაბალი ვაკკუუმი და კოპმრესიაც შეიძლება არასწორად დასმული ზაჟიგანიის ბრალიც იყოს. ღვედი ვის გამოაცვლევინე ბოლოს? ![]() დაბალი ვაკუუმი შეიძლება იყოს 1 შემშვები კოლექტორის/დროსელის პრაკლადკა აპარებს ან ხხ დაჩიკი, ან დროსელი, ან ვაკუუმის შლანგი (ბოლო არამგონია მარა მაინც ![]() 2 ძრავის ბრალი. რომელია ხელს ვერ დაადებ ეგრე ბრმად. |
|
|
![]() ![]() |