![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
ტურბო მანქანა ვისაც ყავს ალბათ ყველას გიფიქრიათ ბუსთ ლიქი ხომ არ მაქვსო , ერთმა ამერიკელმა მოიფიქრა ბიუჯეტნი ვარიანტი , სურათებს თუ შეხედავთ მიხვდებით რომ მარტივია ძალიან . ასევე თქვენ ნახავთ მაგ ტესტერის ქართულ ვარიანტს კვლავ კანალიზაციის ტრუბის გამოყენებით
![]() 2" to 1.5" ელასტიური რეზინის მუფტა თუ რა ქვია არ ვიცი ![]() ![]() 2" პლასტიკის ნარეზნოი საცობი ![]() ყველაფერი ერთად ესე გამოიყურება ![]() ვაკეთებთ ხვრელს , ვაწებებთ შიგნით პიპკას ეპოქსიდით ![]() შემდეგ ვსვავთ და ვაწებებთ ამ კონსტრუქციას რეზინის მუფტაში ![]() ![]() ვახამუტებთ იმ ადგილას სადაც საცობია ![]() ვხსნით მანქანაზე ინთეიქს ტურბინამდე ![]() და ვაკაჩავებთ ჰაერს კომპრესორით ![]() ვქმნით იმ წნევას რომელზეც თქვენ ძირითადათ დადიხართ , ვთიშავთ კომპრესორს , მერე ვუსმენთ სადმე ხო არ სისინებს და შემდგომ ვიღებთ საპნიან წყალს და ვასხავთ შეერთებებში და ყველა იმ ადგილას სადაც ხაერი გადის , ფაიფინგიდან დაწყებული და ყველა ვაკუუმის ტრუბკით დამთავრებული. აი ეს არის ქართული ვარიანტი რომელიც გააკეთა ერთმა ჩემმა ახლობელმა , მაგაზე სილიკონის მუფტა გვინდა წამოვაცვათ და ისე მივამაგროთ ტურბოზე , ჯერ არ გაგვიტესტავს , არ ვიცი გაუძლებს თუ არა ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მოკლედ. მილიონი ვარიანტია. შეიძლება აბაროტი არის დაბალი და მაგიტომ გაქვს დაბალი წნევა.
შეიძლება ეგრეც უნდა იყოს და არაფერი გაქვს სანერვიულო. მაგრამ ბუსტი რამდენი უნდა იყოს და ვაკუუმი ეგ არ ვიცი. მე ლეგასი მყავს. არც ხელოსანი ვარ. არც ცოდნა გამაჩნია იმდენი რომ დავადიაგნოზო და ეს თემაც სხვა რამეზეა. ვინც იცის ისინი დაგეხმარებიან. ბუსტი უნდა იყოს მესამეში მაქსიმალური. მე ეგრე მაქვს. 1 ჯიგრულად რომ შეეკითხო აგიხსნიან ყველაფერს და დაგეხმარებიან. მე რაც ვიცი ზოგი შოთამ მასწავლა ზოგიც სხვებმა ჯიგრულ საუბარში. (და მადლობა მათ და ამ ფორუმს) გამოცდილებაც მეტი აქვთ და ნოუჰაუც ![]() მე მანუალით ვასწორებ ხოლმე. მანუალში წერია რამდენზე უნდა იდგეს აბაროტი. რამდენი უნდა იყოს ვაკუუმის წნევა. რამდენ ვოლტზე უნდა ეყენოს tps-ი, რამდენი უნდა იყოს კომპრესია გახურებულ ძრავზე და ა.შ და ა.შ როცა ხალხი არ მყავდა დამხარე და არ ვიცოდი რა გამეკთებინა მანუალში ვკითხულობდი. ხოლმე. და მეტკებს რომ ასწორებ მე მაგას ვეძახი ზაჟიგანიის გასწორებას. პირობითად. შეიძლება ტერმინი მეშლება. მე მაპატიეთ ![]() timing belt მაგიტომ ქვია რომ dros da kutxes asworeb კლაპნების გაღება-დაკეტვა მაგაზეა დამოკიდებული ვროდე.. კარგი რომ იპოვე ტრუბკა. ისე მე დღეს სიგარეტის ბოლითდ დაუბერე და კიდევ ერთი ადგილი დავინახე საიდანაც აპარებს. ასერომ სანამ კომპრესორით გაბრეავ სცადე ჯერ სული ჩაუბერო ![]() მაგრამ დააზაგლუშკე რაც ზედმეტია. ადვილად არ უნდა იბერებოდეს. |
|
|
![]() ![]() |