![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
მეგობრებო გარკვეული მიზეზების გამო Subaru Legacy B4 RSK - ს აკუმულატორის გადატანა მინდა საბარგულში
ვაპირებ 50 კვადრატიანი მრავალწვერიანი ორმაგი იზოლაციის კაბელის გამოყენებას პლიუსისათვის კაპოტიდან საბარგულამდე სალონის გავლით მინუსის აღებას კი ვაპირებ საბარგულიდანვე იგივე კვეთის კაბელით. 50 კვადრატიანი კაბელი თითქმის თითის სიმსხოა რაც საკმაოდ დიდია ლეგასის ქარხნულ პლიუსის კაბელზე. ჩემი აზრით რაც უფრო მსხვილი კვეთის იქნება კაბელი შორ მანძილზე (ანუ სტანდართულთან შედარებით თითქმის 6 - 7 მეტრით იზრდება სიგრძე) მით ნაკლებად გადახურდება კაბელი. იქნებ მირჩიოთ რამე შეცდომას ხომ არ ვუშვებ? ხომ არ დამიდგება სალონში დამწვარი კოვრიკების სუნი? ![]() და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები? მგონი ერთ თემაში ერთბაშად ბევრი კითხვა გამომდის მაგრამ გთხოვთ მაპატიოთ და არ დამვორნოთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RSK @ 15th January 2012 - 19:55) [snapback]353819[/snapback] და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები? ყველას ახასიათებს და საკმაოდ მავნებელია. კვეთი უნდა დათვალო დატვირთვის მიხედვით, ანუ მაქსიმუმ რამდენი ამპერის მოცემა შეუძლია აკუ-ს მოკლე ჩართვაზე და იმის მიხედვით ითვლება კვეთი. მასა კორპუზე კარგია მხოლოდ ელექტრო კვანძებისთვის, ძრავზე გირჩევ ცალკე მიიყვანო მასა, კვეთი უნდა დათვალო სტარტერის სიმძლავრის მიხედვით. ეს სიმძლავრეებ ი შეგიძლია ნახო მანუალში, ზეპირდ არ მახსოვს პროვოდის წინაღობა R ითვლება შემდეგნაირად: R = 0,0175 l / S სადაც l არის კაბელის კვეთის ფართობი და S არის კაბელის სიგრძე. მერე აქედან მიღებულ R-ს თუ გაამრავლებ ამპერჟზე, მიიღებ ძაბვის ვარდნას, ანუ შენი 12 ვოლტიდან რამდენი მივა სტარტერამდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 19:56) [snapback]353833[/snapback] ყველას ახასიათებს და საკმაოდ მავნებელია. კვეთი უნდა დათვალო დატვირთვის მიხედვით, ანუ მაქსიმუმ რამდენი ამპერის მოცემა შეუძლია აკუ-ს მოკლე ჩართვაზე და იმის მიხედვით ითვლება კვეთი. მასა კორპუზე კარგია მხოლოდ ელექტრო კვანძებისთვის, ძრავზე გირჩევ ცალკე მიიყვანო მასა, კვეთი უნდა დათვალო სტარტერის სიმძლავრის მიხედვით. ეს სიმძლავრეებ ი შეგიძლია ნახო მანუალში, ზეპირდ არ მახსოვს პროვოდის წინაღობა R ითვლება შემდეგნაირად: R = 0,0175 l / S სადაც l არის კაბელის კვეთის ფართობი და S არის კაბელის სიგრძე. მერე აქედან მიღებულ R-ს თუ გაამრავლებ ამპერჟზე, მიიღებ ძაბვის ვარდნას, ანუ შენი 12 ვოლტიდან რამდენი მივა სტარტერამდე მახო კარგი ფიზიკოს ელექტრიკოსი მჭირდება ხოო? ![]() ![]() აკუ-ს ადგილის შეცვლის იდეა გაზის აპარატურამ გამოიწვია ადგილი არაა ძრავში რედუქტორისთვის და კომპიუტერისთვის, აკუ-ზე დატვირთვას არ ვზრდი რამე მოწყობილობებით უბრალოდ მინდა მანქანა იქოქებოდეს და ხანძარი არ გამიჩნდეს ![]() და ერთს დავამატებ კიდევ აკუმულატორის მიერ გამოყოფილი ეგრეთწოდებული გაზები საშიში რომ იყოს ჯანმრთელობისათვის მერსედესი და ბმვე დაუშვებდა მის სავარძლის ქვეშ და საბარგულში მოთავსებას? როგორც ვიცი ეს მწარმოებლები დღემდე ესე კომპლექტდება საბარგულში და სავარძლის ქვეშ აკუ-ებით |
|
|