![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
მეგობრებო გარკვეული მიზეზების გამო Subaru Legacy B4 RSK - ს აკუმულატორის გადატანა მინდა საბარგულში
ვაპირებ 50 კვადრატიანი მრავალწვერიანი ორმაგი იზოლაციის კაბელის გამოყენებას პლიუსისათვის კაპოტიდან საბარგულამდე სალონის გავლით მინუსის აღებას კი ვაპირებ საბარგულიდანვე იგივე კვეთის კაბელით. 50 კვადრატიანი კაბელი თითქმის თითის სიმსხოა რაც საკმაოდ დიდია ლეგასის ქარხნულ პლიუსის კაბელზე. ჩემი აზრით რაც უფრო მსხვილი კვეთის იქნება კაბელი შორ მანძილზე (ანუ სტანდართულთან შედარებით თითქმის 6 - 7 მეტრით იზრდება სიგრძე) მით ნაკლებად გადახურდება კაბელი. იქნებ მირჩიოთ რამე შეცდომას ხომ არ ვუშვებ? ხომ არ დამიდგება სალონში დამწვარი კოვრიკების სუნი? ![]() და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები? მგონი ერთ თემაში ერთბაშად ბევრი კითხვა გამომდის მაგრამ გთხოვთ მაპატიოთ და არ დამვორნოთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(juze @ 15th January 2012 - 22:07) [snapback]353867[/snapback] პიცოტს ვაფშე უკანა სიდენიის ქვეშააქვს აკუმლიატორი ამაზე ინსტიტუტები მუშაობენ და სანამ ჩვენ ვიფიქრებდით ამაზე უკვე პროფესორებმა იფიქრეს და მოდი ვენდოტ მის გადაწყვეტილებას მერე პისოტს მაგ ადგილას ვეტილაციაც აქვს, ზარიადკის რელემ რომ მაღალი ძაბვა გაუშვას აკუმულიატორში ჟელეც მშვენივრად დუღდება. მოკლედ ამას აღარ აქვს უკვე მნიშვნელობა, წყლის ბაჩოკი გადადის საბარგულში ციტატა(PAINKILLER @ 15th January 2012 - 22:12) [snapback]353869[/snapback] წინა ბაჩოკიდან თუ მიდის წყალი უკანა შუშაზე, უკანა ბაჩოკიდან რატომ ვერ წამოვა წინა შუშაზე? ერთადერთი პატარა ნიუანსი მანდ, უკან რომ მიდის წყალი, მაგ წყლის არხში კლაპანი აყენია, რომელიც წყალს მარტო ცალ მხარეს ატარებს, რომელიც უზრუნველყოფს შლანგების მიდმივად შევსებულ მდგომარეობაში ყოფნას. ეს კლაპანი უნდა დადგეს უკნიდან წინ მიმავალ შლანგზე და ეგაა სულ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 21:19) [snapback]353872[/snapback] მერე პისოტს მაგ ადგილას ვეტილაციაც აქვს, ზარიადკის რელემ რომ მაღალი ძაბვა გაუშვას აკუმულიატორში ჟელეც მშვენივრად დუღდება. მოკლედ ამას აღარ აქვს უკვე მნიშვნელობა, წყლის ბაჩოკი გადადის საბარგულში ერთადერთი პატარა ნიუანსი მანდ, უკან რომ მიდის წყალი, მაგ წყლის არხში კლაპანი აყენია, რომელიც წყალს მარტო ცალ მხარეს ატარებს, რომელიც უზრუნველყოფს შლანგების მიდმივად შევსებულ მდგომარეობაში ყოფნას. ეს კლაპანი უნდა დადგეს უკნიდან წინ მიმავალ შლანგზე და ეგაა სულ თუ ეგ კლაპანი ვერ ვნახე შლანგს დავამატებ და წრედს შევკრავ იაროს წყალმა წრეზე და გამირეცხოს მინები რა დაუშავდება? აბივკები მაინც ასაყრელი მექნება ელექტროკაბელისთვის და ბარემ კარგ ტილოს ან კაპრონის შლანგსაც ჩავაგდებ და ვაჩუხჩუხებ წყალს სალონში რას იტყვით?ხომ არ ვართულებ დასმულ ამოცანას? შოთას აზრი მაინტერესებს ან სხვამ თუ იცის ვინმემ მე ბაჩოკის ადგილის შეცვლით კი გადავწყვიტავ რედუქტორის და კოპმის მონტაჟის ადგილის პრობლემას მაგრამ სვეჩების შეცვლისას რედუტორის მოხსნა რო დამჭირდეს წნევაც დამარტყავს გავყიდი ამ მანქანას და აღარასდროს გავეკარები სუბარუს, შოთა ცუდად მაქ საქმეე? გამოვა რამე ? |
|
|