![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
მანქანის დალიფტვა საკმაოდ მარტივი საქმეა
მაგრამ მარტო დალიფტვა არაფერს შველის ფორესტერზე ოფროად თვისებების მოსამატებლად თვითონ თვალის ხოდია გასაზრდელი თორე ეგეთი დალიფტვა მარტო ქლირენს გაზდის მეტს არაფერს (შეიძლება სრულად რომ არ წამიკითხია რამე გავმაზე, თემასთან დაკავშირებული) მე უტურბინო რომ მყავდეს დიდი შანსია რამე მსგავსი ტიუნინგი გამეკეთებინა. იმის გათვალისწინებით რაც უკვე დავწერე |
|
|
![]() ![]() |