![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გაზაობასთან არაფერი შეხება არ აქვს ამას.
რაც მანუალში წერია ის უნდა დააყენო თუ სტოკი ძრავია. თორე თუ ცივი დააყენე ძალიან მალე გაფუჭდება. თუ ცხელი ცხელი დააყენე ძრავს დეტონაციები ექნება. უნდა შეურჩიო სწორად... და რაც მანუალში წერია ეგ სტოკზე არის ზედ გამოჭრილი. გაზაობასთან საერთოდ არაფერ კავშირში არაა. ყოველ 75-100 მომატებულ ცხენზე უნდა დააყენე 1 ნაბიჯით ცივი სვეჩა... http://www.densoiridium.com/heatranges.htm http://www.carcraft.com/techarticles/spark...tips/index.html |
|
|
![]() ![]() |